Obserwatorzy ;)

wtorek, 30 sierpnia 2011

po oczach dający róż- czyli lakier firmy GOSH :)


Dziewczynki :*
dzisiaj z ekipą jedziemy podensić do clubu ;d Przewidujemy zjawisko zwane potocznie (za przeproszeniem ).. rozpier*olem :D

Jako że jesienią nie będzie można soboie pozwolić na kolorowy szał na paznokciach, to dzisiaj pojechałam po bandzie : 


Special Edition , Gosh. 

kolorek jak widać 004 Neon Baby ;D
naprawdę daje po oczach.






Lakier jest matowy i długo trzyma się na paznokciach. Dość szybko wysycha, ale 2 warstwy to jak dla mnie mus. Nie potrzeba Top Coatu, bo niesamowicie się błyszczy zachowując matowe wykończenie.

Cena : ok 7 euro.

Polecam wszystkim odważnym :)


A wy? Macie jakieś lakiery z Gosha? Polecacie?
piszcie, Ciao :*

10 komentarzy:

  1. Nie mam z tej firmy lakieru a ten róż jest superowy;

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam z tej firmy lakieru;< Ale widać, że maluje bardzo ładnie! :D


    Zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor rewelacja! uwielbiam takie :)

    p.s przyjemnie tu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny róż ;) ja mam w swojej kolekcji 2 odcienie tego koloru, ale chyba zaden nie urzekl mnie tak jak ten ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowa notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie produkty firmy Gosh :) sa wysokiej jakosci :p

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za udział w rozdaniu :) ale zdjęcie nie działa jako link - a to wymóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, ampułki nie sprawiły, że moja cera bardziej się przetłuszczała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety ja nie opalam się praktycznie w ogóle, więc nie znam takich produktów :(
    ale na pewno pomoże beta-karoten ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. live in Holland ;D ;*

    OdpowiedzUsuń