Obserwatorzy ;)

czwartek, 18 sierpnia 2011

"tani" i szybki makijaż oczu cieniami Butterfly ;)


Witam po raz kolejny. Tym razem przychodzę z szybkim i "tanim" makijażem oczu cieniami Butterfly :)
Kiedyś jedna z YouTubowiczek mówiła, że ta firma należy pod Inglota i jeżeli coś im "nie wyjdzie" - np. cienie są za mało napigmentowane, to wypuszczają je pod skrzydłami marki Butterfly.
Jestem bardzo zadowolona z ich cieni i nie są to jedyne, które posiadam. O wadach i zaletach potem, teraz zdjęcia :

Niestety nie wiem jaki to numer cieni, bo chyba nie ma, albo nie mogę znaleźć :) W rzeczywistości wyglądają identycznie jak na zdjęciu, więc przy zakupie rozpoznacie (:

Cienie posiadają aplikator, ale ja używam do nakładania zwykłego pędzelka.

Cienie mają matowe wykończenie. Zazwyczaj używam takich, ponieważ jako jedyne nie podkreślają zmarszczek ! :) Wybrałam takie kolory, ponieważ mam brązowe oczy i uważam, że pasują, co ocenicie niżej.

Jak pisałam był to szybki makijaż,więc nieudolnie nakładając maskarę znalazła się ona również na cieniach. Jednak efekt jest widoczny :)


Wybaczcie mi moje zmarszczki pod oczami :D tak już niestety mam i podobno nic się nie da z tym zrobić. I tu moja proźba do was ! : Jeżeli wiecie jaki krem czy serum mogłoby mi pomóc na moje "kurze łapki" pod oczami to dajcie znać w komentarzach ! Będę baardzo, bardzo wdzięczna !

INFORMACJE :

pojemność : 3g
cena : ok 5 zł

Zalety :
* cena ! według mnie 5 zł za taki dobry produkt to prawie nic :)
* wydajność, wystarczy mała ilość cienia do pokrycia powieki
* pigment- cienie mają naprawdę ładne kolory, które w 100% są oddawane na powiece. Nie trzeba poprawiać makijażu, za pierwszym nakładaniem kolor jest dokładnie oddany.
* matowe wykończenie - wg. mnie najlepsze cienie to właśnie cienie matowe. 
*zatrzask w opakowaniu. Dzięki niemu produkt nie otwiera  się samoczynnie 
* cienie nie zbierają się w załamaniu oraz utrzymują się na powiece cały dzień ! , co wg.mnie przy takiej cenie jest hitem !

Wady :
* Osypywanie się przy nakładaniu. Minimalne, ale jednak . 
* Opakowanie samo w sobie jest z plastiku. Jedno uderzenie o podłogę i cienie się posypią :(


Co wy o nich myślicie?

3 komentarze:

  1. Łae cienie i fajny makijaż. Masz bardzo ładny kolor oczu :).

    Dziękuje za obserwację. Ja również dodałam Cię do obserwowanych. Właśnie przed chwilą dodałaś się. Niestety nadal nie wiem co się dzieje z obserwatorami ;/.
    Jeśli natomiast chodzi o szminkę, to jest ona nowością. Ja kupiłam ją za 19,90 zł. W najnowszym katalogu jest ona za taką samą cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co ? super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń