Obserwatorzy ;)

sobota, 27 sierpnia 2011

Magia Rocka !


Tak.. już jestem po 2 dniach pracy. Wykończona niesamowicie, ale wczoraj grzechem byłoby nie pójść na koncert. Wróciłam z pracy, wykąpałam się i do RZ.  :) Na magię rocka wbiłyśmy o  20, a wróciłyśmy ok. 2 :) Koncert NIESAMOWITY ;) Myslovitz uwielbiam ,ale Ostrowska dała czadu ! Taki głos , takie piosenki. No po prostu atmosfera piękna i sprzyjająca rockowym kawałkom, Mam dla was kilka fotek z samego koncertu oraz mojej skromnej osoby, której jak zwykle odwalało i nie obyło się bez wygłupów. Jutro ostatni dzień pracy, więc może dodam w końcu recenzję alb makijaż, co tam chcecie.

Nie przedłużając, ZDJĘCIA :) :




ciemny makijaż, niestety nie widać tak dobrze. Miałam na prawdę mocny makijaż oka. :)






+ biedronki na paznokciach , pokażę niżej :P




Mini outfit:

bluzka - Funk'nSoul
spodenki - lokal shop , barbara
torba - butik
bransoletki - action
















 




Bilety , pieczątki i biedronki na kciukach. Z moją Rz. ;*











Żelkowy hippis ;d














Z Rz. ;*



zdjęcie : przypadkowy przechodzeń ;D
















zdjęcie z zaskoczenia, z W. :)
prawie jak młodszy brat :P













Myslovitz <3

Małgorzata Ostrowska

Małgorzata Ostrowska.


I to by było na tyle zdjęć. Jak wam mija weekend? Przepraszam, że nie odpisuję na komentarze, ale zrobię to zaraz po niedzieli, kiedy nie będę miała takiego natłoku zajęć. Cieszę się, że tak chętnie do mnie piszecie i obiecuję, że każdy komentarz dostanie odpowiedź :) Zapraszam do obserwacji ! Ciao :*

1 komentarz:

  1. Jak na razie przez pogodę moja badziewnie ;<
    Te oczy masz bardzo ładnie pomalowane!!!

    Pozdrawiam! :-)

    Zapraszam do siebie:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń