Obserwatorzy ;)

wtorek, 30 sierpnia 2011

Całkowicie przypadkowe zakupy ;)

Hej dziewczynki ;*

Jestem po weekendzie spędzonym w pracy no i po wypłacie ! :) Wczoraj pojechałam do miasta tak całkowicie spontanicznie no i kupiłam parę rzeczy. Oto i one :



Mleczko samoopalające, Sunozon dla karnacji normalnej i ciemnej.
(szukałam bardziej czegoś co utrwali moją opaleniznę, bo jestem teraz czekoladka :D , ale nie znalazłam, a to wydaje mi się wystarczające )
pojemność : 200ml
cena: 7,99 zł ( jest teraz na przecenie w rossmanie ) :)
producent : Rossman



Żel myjący przeciw błyszczeniu się skóry
producent : Clean&Clear
pojemność : 150ml
cena: 14,99 zł


Anti-perspirant deodorant , 0%alcohol, 48h

producent: Dove
pojemność : 150ml
cena : 11,19 zł

+

Pomadka , Caring Beauty Lip Balm
Producent: Dove
pojemność : 5g

cena: 0,01 zł:D ( był to gratis do dowolnego produktu firmy Dove) 

Kolczyki , Fashion Jewelry.
prezencik (:

Bluzka , prześwitująca.
To moja pierwsza zielona rzecz jaką w życiu kupiłam :D ale przekonałam się gdy ją przymierzałam :)

firma : LokalShop , Metro 
Cena : 39zł / 29zł / 24zł / 19 zł/ 13zł / 9 zł ! ;)

Po prostu padłam jak zobaczyłam tą cenę.


No i to by było na tyle. Jak wam się podobają zakupy? Macie któreś z tych rzeczy? Jak się spisują. Piszcie. Ciao :*

3 komentarze:

  1. Świetne zakupy, uwielbiam pomadki z Dove! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co pamiętam to ten żel do mycia twarzy bardzo ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go ale wiem że długo zastanawiałam się czy kupić dlatego pamiętam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń