Obserwatorzy ;)

niedziela, 21 sierpnia 2011

OOTD , elegancko i na luzie w gorące dni (:



Cześć wszystkim ! :)
Wczoraj festyn nawet udany, ale razem z dwoma kumplami zwinęliśmy się stamtąt w poszukiwaniu innej rozrywki i też było okej :) Nie przespałam nocy i dziś moje oczy wyglądają jakbym spożywała niedozwolone trunku co najmniej tydzień. Jako, że jest niedziela, byłam w Kościele i chcę wam pokazać mój strój dnia. Jest  bardzo ciepło i jak tylko dodam posta to jadę na basen spotkać się z znajomymi. Trzeba korzystać z resztek upalnych, wakacyjnych dni (:

A więc, outfit : 


bluzka - H&M - 39.99zł
spódniczka - Br!stol NL - 19.99euro / 10euro
sandały na obcasie - Br!stol NL
torebka - prezent



A teraz dodatki i dokładniejsze zdjęcia :

nuty w przybliżeniu, kolor : szaro- srebrny.
Cena - 30euro / 15euro

 pierścionek, srebrny, robiony na zamówienie.


 wisiorek z sową. Lokal Shop - 12 zł


 oksy :) pilotki, lokal shop - 10 lub 15 zł, nie pamiętam.

 bransoletki.
złoto- beżowe - Action - 0,59 centów
biała perła z serduszkiem - Etos - 2euro

kolczyki, action - 0,99centów. :)

I jeszcze raz, całość :



I to by było na tyle. Jak wam się podoba? Piszcie  ! :)

Miłej niedzieli. Ciao :*

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! :) naszyjnik z sową przepiękny i ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wszystko podoba!zazdroszczę <3
    sówkę również zamówiłam ;)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!Cudna ta bluzeczka z H&Mu
    Mam taką samą sowę tyle że z Tally Weijl i srebrna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się bransoletka :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary oraz wisiorek z sową :-]

    Zapraszam do mnie:
    www.somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny outfit :* sliczna bizuteria x
    obserwujemy?
    www.sarawplace.blogspot.com :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz a szczególnie bluzeczka mi sie podoba z H&M.Super;

    OdpowiedzUsuń