Obserwatorzy ;)

sobota, 20 sierpnia 2011

mini OOTD i makijaż ;)

Hej ! :) właśnie zbieram się na ten nasz festyn, zrobiłam makijaż, włosy i ogarnęłam ogólny wygląd, więc mam dla was kilka fotek. Niestety nieudane, bo u mnie w pokoju światło nie jest za dobre, a do outfitu nie miał mi kto zrobić zdjęc, więc będzie słit zdjęcie w lustrze ;)



zdjęcie w słońcu i przyciemnonym pokoju :)


brązy i złoto, zdecydowanie moje kolory :) Tym razem makijaż lekko perłowy.


 Usta - pomadka GOSH146 w połączeniu z błyszczykiem (:



Macie mój ryjek (:

Teraz MINI outfit  w lustrze ;d 

t-shirt - Br!stol NL - 6euro
spódniczka - Br!stol NL - 19,99euro / 10euro
torebka- lokal shop 14zł
naszyjnik sowa- lokal shop- 12zł

Na paznokciach Safari, przepiękny koralowy kolor; )


I jak wam się podoba bardzo amatorski outfit i makijaż? :) piszcie!.
Jest was coraz więcej u mnie na blogu co jest dla mnie niesamowite ! Dziękuje kochane ;*


2 komentarze:

  1. Ładna spódniczka;-)

    Mój lakier jest nowy i właśnie w ogóle nie ma żadnego oznaczenia, bo obejrzałam cały dokładnie;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę, sama jestem ciekawa, bo jeszcze go nie używałam;-)

    OdpowiedzUsuń