Obserwatorzy ;)

piątek, 19 sierpnia 2011

HOUL! , czyli to co tygryski lubią najbardziej ;>

Cześć wszystkim w deszczowy (jak u mnie ) dzień:)
Moimi ulubionymi postami jak i filmikami na YT są houle i outfity , więc dzisiaj, dla was houl z poprzedniego tygodnia ( a dokładniej z dwóch dni ) . Nie jest tego dużo, bo o potrzebne rzeczy zaopatrzyłam się w Holandii, ale jednak zawsze coś. No to zaczynamy :


peelingi, o których napisałam już recenzję ! KLIK  !
firma : Joanna
seria : Naturia
cena: 4,49/3,99 zł
pojemność : 100ml


Zmywacz do paznokci z prowitaminą B5
firma : Domino
cena: ok 5 zł
pojemność : 50ml

Bloker anty-perspirant
firma: ziaja
cena: 6,39 zł
pojemność : 60ml
skład, działanie i sposób użycia.(klik i zdjęcie się powiększy)
Jeżeli interesuje was recenzja na temat tego produktu, to pisać w komentarzach.
Mam już wiele do powiedzenia po tak krótkim użytkowaniu, a jak go skończę to recenzja się pojawi.


Jedwab do włosów. Silk Therapy , profesjonalna jedwabna regeneracja.
firma : BIOSILK
cena: 9,99zł / 4,99 zł
pojemność : 15ml


Belissa, suplement diety dla kobiet w tabletkach. Wzmacnia i regeneruje włosy, skórę i paznokcie .
firma : Aflofram Fabryka Leków
cena : 20,99zł / 14,99 zł
pojemność : 50 tabletek

Matujący krem , nawilżający na dzień. Cera mieszana i tłusta. SPF8
firma : Nivea Visage
seria : piękno i perfekcja
cena: 12,99 zł
pojemność :  50ml 

Maseczka normalizująco - regenerująca , efekt matujący.
firma: AA
cena : ok. 2-3zł
pojemność : 2x 5ml

Maseczka oczyszczająca. Step2 Go Fresh. Z Minerałami i Kwasami Owocowymi.
firma: Soraya Professional
seria: Care&Control
cena: 2-3zł
pojemność : 2x 7,5 ml

I z kosmetyków to by było na tyle... ale  kupiłam jeszcze dwie bluzki :

Firma : Funk'n'Soul 
Cena : 59,99zł / 39,99zł

Firma: Funk'n'Soul 
Cena: 39.99zł / 19,99zł !

Kupiłam jeszcze lokówkę firmy ZELMER, ale nie widzę potrzeby pokazywania jest, co nie zmienia faktu, że jestem z niej MEGA zadowolona! ;D
Co myślicie o moich zakupach? Też macie te produkty? Może trafiłyście na jakieś promocje. Piszcie !
Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za obserwowanie i komentarze. CIAO :*

10 komentarzy:

  1. Peellingi mnie kuszą :) i bluzeczki też :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała się rozejrzeć w takim razie :) dzięki za radę :) dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak? Kurcze, to coś "nie pykło" wcześniej :p a teraz jak na złość okienko z obserwatorami nie chce się otworzyć -.- spróbuję poodświeżać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. violcia997.fbl.pl20 sierpnia 2011 10:20

    ej mrówa te tabletki z bellisy są swietne wiem to po sobie :)

    a tak wgle , to jak mam taki rodzaj cery jak ty i cała się świece to ja na to zaradzić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. O hej Viola :* nie wiem gdzie ci odpisać, bo nie masz blogspota, ale jak Ci sie świeci cera to ja polecam : dobry podkład matujący (zrobiłam notkę o jednym i po nim sie w ogóle nie świece ) + puder matujący, ja mam z rimmela i długo trzyma, ale dobry jest tez ten z Synergen (rossman)a kosztuje jakieś 8zł.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. violcia997.fbl.pl20 sierpnia 2011 11:53

    oo ok , pobuszuje po sklepah i musze se kupic : )
    dzięki :* ty fajny mas ten blog ! lubie go czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no szukaj produktów TYLKO matujących, bo ja już się tak nabiłam że kupiłam jakiś nawilżający i potem sie świeciłam jak psu.. wiesz co :P

    Dzięki, miło słyszeć od osoby którą sie zna ;** Załóż też blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam z Ziai BLOKER - i jakoś tak trochę działa, zobaczę po wielokrotnym użyciu narazie go mam niecałe 2 tygodnie ;)
    --
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób recenzje Blokiera ,ja mam ale jeszcze go nie używałam;Fajny jest twój blog a co do pudru bambusowego to zrobie recenzje za jakiś czas ale moge Ci już powiedzieć że go lubie i warto go kupić.Pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń