Obserwatorzy ;)

piątek, 2 grudnia 2011

wibo: express growth nailpolish



Witajcie dziewczynki :) Tak.. dalej się obijam nie chodząc do szkoły. Straciłam głos, ale na szczęście z wami rozmawiać umiem poprzez klawiaturę :) Dzisiaj w notce kolejna odsłona lakieru, który otrzymałam w rozdaniu. A dokładniej : Wibo, express growth .

Cena: ok. 5zł
Pojemność : 8,5 ml
Dostępność: Rossman

 Lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Zawiera: wapń, proteiny soi, witaminy: A, C, E.


Według mnie lakier jest świetny ! Idealnie się rozprowadza, jest wydajny i baardzo trwały ! Jeżeli zauważę, że spowoduje wzrost mojego paznokcia to już będzie bajka ;)
Jest jednak coś co intryguje jednocześnie na plus i minus. W zależności od światła lakier mieni się na różne odcienie, a jeżeli jest 'pod słońce' to wydaje się być przezroczysty z lekkim brokatem (zauważycie to na kolejnych zdjęciach )

/ paznokieć na palcu serdecznym i małym : ułożone najbardziej pod światło. W tym momencie widać, że lakier 'prześwituje' i zostaje sam brokat ;) /

/ Tutaj z kolei widać jak pięknie się mieni :)/

Ilość warstw jakie nałożyłam : 2 
wydaje mi się , że jedna to za mało .


A teraz bonus, czyli efekt mojej nudy. 
Birthday's baloons nail podejście #1
zainspirowała mnie jedna z youtubowiczek. Ma to być kreskówkowy look, więc kolory balonów mogą/ mają wystawać poza czarny kontur .
Co mylicie? To na razie takie pierwsze podejście. Jeśli wam się spodoba to będę działać dalej.


Piszcie co myślicie na temat lakieru jak i mojego efektu nudy , który widzicie wyżej :D
życzę wam przewspaniałego weekendu :)


A teraz po raz kolejny zapraszam na bloga Oliwii. Czy widzieliście już jej imprezowy look? Jestem zachwycona sukienką i to jak dobrała do niej cały strój. Musicie to zobaczyć !


Pozdrawiam, SmoothCriminal ;*

39 komentarzy:

  1. wow wyglądają ślicznie ,uwielbiam lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie wyglądają pazurki nim zmalowane :*
    dzięki za udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio dostałam też taki kolor do paznokci i na sylwestra idealny :D
    painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek :).
    Ładnie błyszczy na pazurkach ten brokat. :)

    Mi buty osobiście się podobają, ale co z tego jak ja w tym nie umiem chodzić :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. W KOŃCU złoty lakier Wibo *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. on byłby idealny na sylwestra!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale złocisty :o to niestety nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne złotko, ale nie wytrzymałabym jakby mi tak końcówki przebijały :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te lakiery, bo są tanie i ładne, ale naprawde trzeba nalozyc duzo, aby byl efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, bierzesz udział w moim rozdaniu, ale nie spełniłaś wszystkiego, co napisałaś w komentarzu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz, muszę Cię przeprosić za robienie zamieszania. Faktycznie, wszystko się zgadza, tylko albo oczy albo komp mi spłatały figla. Wszystko jest okej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ulalalala baloniki slodkie :D:)) nooo a aptrzac na ten zloty lakier to sylwestra mi sie zachciewa;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny lakier. Naprawdę mi się podoba :D Dzięki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygląda ten kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  15. w życiu nie pomyślałabym że tak fajnie wygląda on na paznokciach,ja jednak wolę wersję bez wzorków,najwyżej jakieś czarne paseczki ale nie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem tu pierwszy raz i naprawdę mi się podoba ..
    Na pewno będę wpadać częściej ;]
    Obserwuję
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry kolor na sylwestra, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super lakier . Wygląda świetnie ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Co jestem w rossmannie to kusi mnie ten kolorek, ale nigdzie nie widziałam jak wygląda na paznokciach. Teraz widzę i chyba zaraz po niego idę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się tu :) Zapraszam do siebie :))
    będę zaglądała;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny lakier, mama parę z tej firmy i są nawet ok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. baaaardzi ładny lakier :) mam takie tylko srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny jest ten lakier ;d wczesniej za takimi nie przepadałam , teraz je uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. haha ;D super wyglądają te paznokcie!:)

    zapraszam do sb, mozemy obs!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o prosze ! pochwal sie sukienka a nie <333

    OdpowiedzUsuń
  26. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful golden nail polish!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor nie dla mnie, jestem ciekawa jakie jeszcze są w ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolorek w sam raz na sylwestra !

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam otóż "formalnie" nasza współpraca powinna zakończyć się 12 grudnia i tutaj mam do ciebie pytanie, masz ochotę współpracować ze mną jeszcze do 1 lutego? Jeśli tak to jakoś właśnie na początku lutego wysłałabym kolejną paczkę- kończącą współpracę, w zamian prosiłabym o dodanie notki o moim blogu w połowie stycznia i po otrzymaniu paczuszki. Pasuje ci czy chciałabyś zakończyć ją teraz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey my polish friend :)
    Great nailcolour !!! :)

    I'd to change my blog. So... this is my new one. I hope you'll join me again :)

    I'll visit Poland this week :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. I'm back in Germany now. I was there for One week. Christmas was Perfect :) How are you???
    Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale złote pazurki :D
    obserwuję Cię ;) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń