Obserwatorzy ;)

poniedziałek, 28 listopada 2011

Wibo, Lovely : Magic Cracking 02, złoty pękacz :)



Nie ma to jak imprezować w weekend, a w poniedziałek o godzinie 5.33 obudzić się z gorączką i nie móc pójść do szkoły . Hmm.. w sumie fajnie, ale znowu nadrabianie mnie przeraża. 


Dzisiaj chcę wam przedstawić pękacza firmy Lovely, którego otrzymałam w rozdaniu :)


pojemność: 7ml
cena: ok.8 zł
dostępność: np. Rossman
odcień : 02




/wybaczcie zdarte końcówki, ale już dość długo ten mani wytrzymuje na moich paznokciach :) /

I co myślicie? Mi bardzo się podoba. Szybko schnie i daje dużo lepszy efekt niż pękach Butterfly .Jako bazę możecie dać jaki kolor sobie wyśnicie, ja pojechałam nieco świątecznie:)

Piszcie w komentarzach jak wam się podoba.
Pozdrawiam, Smooth Criminal ;*

25 komentarzy:

  1. piękny efekt ;o muszę w niego zainwestować ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. choć nie lubię pękaczy muszę przyznać, że wyszło całkiem fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny ten pękacz :D chyba jutro się za nim rozejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, nie używałam dotąd pękającego lakieru, ale chyba zacznę ;*
    zapraszam do mnie :
    my-sunny-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle czasu już kupuję pękacz i kupić nie mogę :D ten jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie się waham i waham w jakich butach iść eh !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten efekt! Fajnie, że coraz więcej firm proponuje te lakiery, bo moje Golden Rose jakoś już do mnie nie przemawia..




    Wpadnij do nas! Dopiero zaczynamy i potrzebujemy każdej opinii:)
    www.afteryourownheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe wiesz co jak zobaczylam napis ze zloty pekacz sobie pomyslalam wtf ^^ a na zdjeciach na tym czerwonym wyglada genialnie! wow ;)) jestem mega mile zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie pomalowałaś je ;) I bardzo podoba mi się połączenie kolorów :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice colour-combination!
    Perfect for christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie zdazylam mojego uzyc, ale tez wlasnie mialam w planach polozyc go na czerwony lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj kurcze takie zaskoczenia sa najfajniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda . Ja mam taki tylko , że biały ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  14. :P I jak spełniłam twoje oczekiwania (co do wyglądu w sukience?) :D Komin kosztował 39.90zł :) Polecam jest bardzo cieplutki i miły w dotyku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne paznokcie i lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda świetnie :) w koncu musze sproowac pekajacych lakierow :)
    zapraszam do sb, mozemy obserwowac jesli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie popękał :) ja nie lubię tych pękaczy z wibo choć mam jeden

    OdpowiedzUsuń