Obserwatorzy ;)

niedziela, 13 listopada 2011

Kartony z biedrony


Hej wszystkim. Weekend udany? Mój spędzony w domu z tabletkami i masą chusteczek do nosa..


Mama była w sobotę na zakupach spożywczych i przywiozła mi z Biedronki przeurocze kartony, które z pewnością pomogą mi przy ogranizacji moich kosmetyków lub biżuterii i innych dupereli :)

Sami zobaczcie :






wymiary większego pudła  : 24cmx24cmx16cm
wymiary mniejszego pudła : 16,5cmx16,5cmx9cm

przeurocze, prawda ? A cena to tylko 9,99zł! Więc jeśli też wam się podobają, to może się jeszcze załapiecie . Oczywiście są też inne wzory :) Wiem , że do wyboru były dwa takie pudła, albo jedno duże (31,5cmx31,5cmx18cm) w tej samej cenie, więc też fajnie jeśli do uporządkowania mamy jakieś większe rzeczy :)

Małe pudełeczko już u mnie znalazło zastosowanie jako schowek na lakiery do paznokci, co do większego, to muszę się jeszcze zastanowić :P

Co wy o nich myślicie? 
Życzę udanego tygodnia i piszcie jak wam minął weekend.
Pozdrawiam, Smooth Criminal :)

16 komentarzy:

  1. kartony są fajne, aczkolwiek kupiłam osobiście mocniejsze :)
    pozdrawiam, i zapraszam cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te pudełeczka tylko w innym wzorze ;-)
    w małym mam 3 świeczki zapachowe, a w większym mam lakiery do paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, kurde muszę się wybrać do biedronki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, takie pudełka to dobry pomysł an zachowanie porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Mi też by się przydały! Chyba muszę się wybrać do biedronki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę właśnie sobie pokupować takie pudełka. Widziałam fajne w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, ciekawy blog.
    Masz mega fajny nick ;D
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie-
    my-sunny-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie tez sie zastanawialam nad tymi kartonami ale nie moglam znalesc fajnego wzoru, twoj swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kartony

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze byłam dziś w Biedronce i ich nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są(:
    Też byłam w Biedronce i ich nie widziałam :(
    Śliczne wzory (:

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, sa świetne też by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze sa świetne, też takie chce!

    OdpowiedzUsuń