Obserwatorzy ;)

piątek, 11 listopada 2011

"kulturalny" makijaż- czyli oczy, które oglądają spektakl.



Witam ;*

Was też wszystko dobija tak jak mnie? Jestem chora, żywię się antybiotykami i staram się postawić na nogi do poniedziałku :) W środę byłam w Wrocławiu - piękne miasto.Chcecie notkę z zdjęciami z mojej wycieczki? O godzinie 19.00 poszliśmy do teatru na spektakl "Utwór o matce i ojczyźnie". Prócz eleganckiego ubioru pomyślałam, że muszę zadbać o delikatny ale "wieczorowy" makijaż, który nie będzie kojarzył się nachalnie, ale nie będzie też "codzienny". Postawiłam na jasne odcienie, czarną kreskę i mocno wytuszowane rzęsy. Oto jak prezentował się mój makijaż :)







Kosmetyki, których użyłam :
korektor Synergen 01wanilia
cienie butterfly
eyeliner miss sporty 01black
maskara essence i love extreme 01 black
kredka miss sporty 01black

I jak wam się podoba? Piszcie. 


Tymczasem po raz kolejny zapraszam na bloga Oliwii, na prawdę warto ! Sama podziwiam jej styl :)

pozdrawiam ,Smooth Criminal .

24 komentarze:

  1. makijaż super! ładny, delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting Beauty-Tipps! :) Best Wishes from Germany

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż zrobil na mnie duze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tą kredkę z miss sporty i strasznie się rozmywa..

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie mnie rpzekonuje taki makijaż oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny makijaz ! i to sama sie pomalowalas wow <333

    ojj pwoaznie? wiem jak to ejst i w sumie swojego czasu tez tak mialam ale nie poddawalam sie i prostowalam uparcie all the time ;Di jakos wlosy juz powoli sie poddaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż
    o jaka precyzyjna kreska

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu :).
    Makijaż super, taki niezbyt mocny, ale też nie taki codzienny. Bardzo ładnie podkreśla Ci oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skins?! To mój ulubiony serial! Uważam, że jest najlepszy. Oglądałam go chyba z 6 razy wszystkie sezony. Najbardziej lubię Effy Stonem. To ona właśnie inspiruje pod względem stylu. Jest niesamowita.
    A ty kogo najbardziej lubisz ze Skinsów?

    OdpowiedzUsuń
  11. love your make up!
    www.styleisalwaysfashionable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż- kreska jest świetna! Mam nadzieję, że paczka ode mnie poprawi ci humor- już wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie każdy sezon coś w sobie miał. 1 i 2 był pierwszym takim seriale, a 3 i 4 był super miał coś w sobie, tak, że oglądałam te 2 sezony przez cały czas (2 dni)! Najbardziej z 1 i 2 lubię Cassie, a z 3 i 4 Effy i Freddiego.
    A co do tajemniczości to faktycznie nadaje jej to takiego charakteru. Jedni uważają to za zaletę, a drudzy za wadę. Ja z pewnością należę do tych 1 <3.
    W Glee natomiast bardzo lubię muzykę. Warto oglądać ten serial nawet dla niej samej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Glee jest naprawdę po kilku odcinkach wciągające, oczywiście wcale nie przypominają Skinsów.
    Ale ostatnio oglądałam też serial fajny Misfits (wyklęci) był kiedyś na MTV. Oglądałaś go może?

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze podkreślone oko.

    odp : buty są bardzo wygodne, wysokość obcasa nie jest odczuwalna mimo tego ,że to aż 13cm, kosztowały 169 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Glee jest o chórze szkolnym. Ogólnie główną bohaterką jest Rachel oraz nauczyciel hiszpańskiego.
    Lubię ten serial ogólnie ze względu na muzykę :).
    Pierwszy odcinek nie jest tak fajny jak reszta, bo są tam przesłuchania itd.
    Hmm... Tak więc czekam na Twoją opinie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. A very interesting blog and I really like your photos and beauty tips! :) Best wishes from Germany

    OdpowiedzUsuń
  18. You really look so pretty !!!

    OdpowiedzUsuń