Obserwatorzy ;)

sobota, 26 listopada 2011

Haul zbiorczy


Witam po dość długiej przerwie. Niestety nie mogłam pisać, ponieważ mam wielki zapier*ol w szkole z wystawianiem ocen no i nauki przybyło kilkakrotnie :) Ale że jest weekend, a ja jestem na stanie poimprezowym :D to dodaje notkę pod tytułem jaki widzicie u górze : Houl zbiorczy. Niektóre kosmetyki dostałam , inne wygrałam w rozdaniu, jeszcze inne kupiłam. Same zobaczcie co to takiego :


Jak widzicie nie ma tego dużo, dodaje tylko kosmetyczne produkty, ale informuje was że kupiłam nową torebkę i bluzkę w New Yorkerze ;)

No to zaczynamy:
 Tutaj produkty które dostałam od Oliwii


 Kosmetyki z wygranej w rozdaniu u Magdy :)
1) Próbka szamponu z odżywką Naturia- 10ml
2) Olejek do kąpieli MarionSPA
3) Puder w kompakcie CCUK w odcieniu 13 Tea Rose
4) Lakier do paznokci pękający Magic Crush wibo 02
5) Lakier do paznokci wibo Express growsh
6) pędzelek do makijażu ust
7) kredka Essence

1) moja ulubiona maseczka :) Soraya, Care & Control, Step2 - 3,19zł
2) ziaja, maseczka oczyszczająca z glinką szarą- 1,49 zł

1)  odżywka GlissKur express hair repair - 11,99zł ( w promocji )
2) lakier do włosów Wella, wellaflex zwiększający objętość- ok.12 zł

 Avon, superSHOCK gel eyeliner- 16,90 zł (w promocji)
więcej informacji znajdzie się w recenzji, ale już wam mogę powiedzieć, że jestem zachwycona !

Rimmel London, Match Perfection, foundation. 203 true beige SPF15, 30ml- 29,99zł


_____________________________________________________________________________

i to na tyle z moich zakupów. Jeżeli macie któryś z tych produktów to dajcie znać jak się spisują :) I jeżeli chcecie jakąś recenzję to też piszcie. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, a szczególnie Andrzejek :))

Smooth Criminal ;*

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ;) A haul pisze sie inaczej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. To "na złoto" mega mi się podoba :) a integracje są świetne, bo można poznać super ciekawych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jestem ciekawa tego podkładu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. złoty pękacz mnie zainteresował, pokażesz efekt? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie lubię czytać Twojego bloga, zamieszczasz świetne porady!
    Odwiedź Mnie czasem, tematyka zupełnie inna, ale może jednak..?

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję podkładu i eyelinera z Avonu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great haul ! Interesting products =) Since you like make up you're invited to enter my Chanel & Too Faced Giveaway !
    Kisses
    Follow Fashion and Cookies

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę, jest on moim ideałem mężczyzny. :)
    Opiekuńczy i takie kochający wobec Effy.
    On i Effy to moje 2 najulubieńsze postacie z serialu, dzięki nim moim zdaniem serial był taki niesamowity.
    Oglądałaś może 5 sezon?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie lakier zloty z Wibo, ale nie-pekajacy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 2 sezon był taki zaskakujący. Choć 3 i 4 też bardzo mi się podobał, ze względu na Effy. :)
    5 hm... troszkę mniej dopracowany, ale czekam i tak do stycznia na 6 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również. Niezwykły jest nawet jej styl poruszania się, to jak mówi i patrzy (ma przepiękną tęczówkę. :)
    O filmie nie słyszałam w ogóle. Ma być on z postaciami ze Skinsów? Czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym to nawet nie słyszałam, ale film obejrzę na pewno jeśli będzie, bo z tego co teraz czytałam, to jest to sprawa jeszcze niepewna :(.
    Ale bądźmy dobrej myśli, że wyjdzie, bo na prawdę jestem ogromną fanką tego serialu :).

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisz coś więcej o podkładzie płynnym rimmel london match perfection

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy: właśnie jestem na etapie testowania ale myślę że do tygodnia taka recenzja się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często kupuję maseczki Soraya, a ta z serii Care&Control jest bardzo fajna na jesienny okres. Bardzo fajnie oczyszcza twarz z nadmiaru sebum i reguluje jego wydzielanie, buzia jest mniej tłusta i mniej świecąca. Nałożona na noc potrafi działać cuda bo idealnie oczyszcza i nawilża buzie, wygładza i poprawia koloryt skóry. Maseczka ma ciekawa dość gęstą ale nie twardą konsystencję i łatwo się rozprowadza i ciekawie pachnie. Jest wydajna, starcza na 3 razy, a te 3 razy dają super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Soraya cała seria Care & control jest fajna a ta maseczka bardzo ciekawa. Większość maseczek, które nakładałam na twarz lepiej działały schłodzone, dlatego trzymałam je wcześniej w lodówce. inność tej polega na tym, że sie dość znacznie rozgrzewa co powoduje, że oczyszczanie skóry jest bardzo dokładne. Ja też trzymałam te maseczkę dłużej niż zaleca producent czyli standardowe 15 minut. Po zmyciu faktycznie buzia była mila w dotyku i gładka, super oczyszczona i odżywiona. Z daleka widać, że w lepszej kondycji i jakby młodsza. Ta maseczka to bardzo udany zakup

    OdpowiedzUsuń