Obserwatorzy ;)

sobota, 19 listopada 2011

paczuszka od Oliwii w ramach współpracy międzyblogowej :*


Witajcie kochane:* Weekend ! W końcu czas na odpoczynek, imprezy, odejście od codzienności.. i na notke na blogu:) 2 dni temu tata przyniósł mi do pokoju list, który dostałam kiedy byłam w szkole. Okazało się , że to przesyłka od Oliwii w ramach współpracy. Momentalnie poprawił mi się humor gdy otworzyłam paczuszkę z tymi drobiazgami :D


Chyba czytasz mi w myślach :P Oto co otrzymałam :



Próbka szamponu Garnier Naturalna Pielęgnacja z Aloesem .- 10ml

1) próbka fluidu kryjącego LIRENE dla skóry wrażliwej. SPF10, 507piaskowy, 1,5ml
2) próbka kremu łagodzącego na dzień 'ziaja ulga' dla skóry wrażliwej, SPF20 ochrona średnia, 1,5ml

i.. kolczyki i zawieszka Snoppy Fashion Jewerley

i o to tutaj chodziło mi, że czytasz mi w myślach, ponieważ od dawna wspominałam, że muszę sobie kupić jakieś kulki, wkrętki do uszu i tu prosze :D


Dziękuję Ci kochana za te drobiazgi ;* krem na pewno przyda się na zimę, szampon może akurat mi się spodoba i będę miała coś nowego a podkład już kiedyś miałam i pamiętam że był niesamowity ! ;))
A was jeszcze raz zapraszam na ciągle rozwijającego się bloga Oliwii !

cóż mogę jeszcze dodać? niesamowite poczucie stylu, śliczna dziewczyna i hipnotyzujące, duże oczy ! :)
Mieliście któryś z tych kosmetyków? Piszcie jakie macie plany na weekend bo mi się dzisiaj szykuje domóweczka ^^ Sandra i 4 facetów, fajnie no :D

Pozdrawiam, SmoothCriminal :*

13 komentarzy:

  1. super taka sprawa, ja ostatnio dostałam ręcznie robione kolczyki i list, wspaniała rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczykI! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolnie wybrana rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że paczka ci się spodobała :P Drugą planuję trochę bardziej okazałą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki są super ;) śliczny kolorek..

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie sliczne kolczyki <3

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba kolorek kolczykow ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło jest dostać prezent,fajny pomysł na współprace między blogową;

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolczyki, zapraszam na rozdanie biżuterii :) http://sauria80world.blogspot.com/2011/11/swiateczne-rozdanie-sauria80-hande-made.html

    OdpowiedzUsuń