Obserwatorzy ;)

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

MINIhoul.


Witam wszystkich ! :)
Dzisiaj zdeterminowana wstałam o 9 rano i pojechałam do Rybnika. Głównym celem było oddanie mojego "opętanego" telefonu do naprawy. Tak, mój LG sam wysyła smsy, dzwoni i pisze wiadomości :) Upiornie, zwłaszcza gdy w czasie gdy oglądacie horror a telefon leży na stoliku .

Oczywiście musiałam odwiedzić Centrum Handlowe - Plaza (: Niestety jeśli chodzi o ubrania - tylko naoczne obserwacje ;P ale mam już kilka typów, po które chcę wrócić. Za to zrobiłam na prawdę mini zakupy kosmetyczne, a dokładniej.. 5 rzeczy ! I teraz wam je pokażę :) :

Puder naturalny hipoalergiczny GOLDEN GLOW
firma : Wibo
cena : ok. 8 zł
pojemność : 12,5g
Jednak ja będę go używać jako bronzer, dlatego kupiłam najciemniejszy odcień : 4

Lakier fluo TOP COAT
firma : Wibo
cena: 4,79zł
pojemność : 8,5ml

Tonik rumiankowy
firma :ziaja
cena : 6,50zł
pojemność :

maskara Extra Super Lash waterpoof
firma : Rimmel London
pojemność : 8ml
cena: 17,49 zł
kolor :  001 black 

i tu pozdrowienia dla pani sprzedawczyni z Rossmana, która nabiła tusz dwa razy na kasę co było skutkiem tego iż zapłaciłam znacznie więcej. NIECH ŻYJE KOMPETENCJA ! :)

Serum antycelulitowe, slim extreme 3D
firma : Eveline cosmetics
pojemność : 200ml +50ml
cena : 17,49 zł

Polecała go nessiax83, więc się skusiłam , czy zadziała? Dam znać. 


_____________________________________

i to by było na tyle z moich zakupów kosmetycznych. Napiszcie jak wam się podobają. Może macie któryś z tych produktów? Jak się sprawdzają? Piszcie ;) Pozdrawiam, Ciao;*

7 komentarzy:

  1. Też miałam ten lakier bezbarwny - świetny jest ;)
    ---
    też mieszkam w Rybniku, i wolę plaze od fokusa ;)
    bardziej przypadła mi do gustu ;>
    ----
    Dzięki za odwiedziny zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mam taki sam lakier, identyczny!!! :-D

    Zapraszam do mnie:
    www.somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jakiegoś roku zawsze sprawdzam paragony bo średnio na co 3 coś się dzieje... szczególnie w tych sklepach, gdzie są przeceny.

    A co do pytania u mnie o cienie Kobo - mi się nie osypują, ale ja je nakładam z 2-3 razy mocno zbitym pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko matowe cienie sa w palecie chaos sleek ;) w brew pozorom wcale nie jest krzykliwa i kolorowa!:) wygoogluj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam recenzję tego serum antycellulitowego;-)

    OdpowiedzUsuń