Obserwatorzy ;)

piątek, 26 sierpnia 2011

Koncertowo i ogłoszenia (:


Hej :*
Chciałam tylko napisać, że przez kilka następnych dni nie będę dodawała postów i musicie mi to wybaczyć .
Jak zwykle żyjąc na spontana w te wakacje okazało się iż trochę się pozmienia, zwłaszcza przez następne 3 dni. Sama dziwię się co o tej porze w ogóle robię na nogach, zazwyczaj dopiero jestem po 3 godzinach snu, no ale cóż (: Wczoraj znowu basen z wariatami :* Było na prawdę świetnie ! :) I po odwiedzeniu z M. naszej kumpeli, dostałyśmy propozycję pójścia przez te 3 dni do pracy ! :) Bez zastanowienia zgodziłyśmy się, bo wiadomo.. kasa zawsze się przyda - choćby na kosmetyki i ciuchy ! hah :D No więc teoretycznie zaczynam o 9 , ale mgła jest trochę więc mamy trochę poczekać. Wczoraj wróciłam do domu o 1 i  jestem totalnie nie wyspana, co będzie skutkiem tego, że w pracy umrę :P Kończę o 17, a ok. godz. 20, wybieramy się z RZ. na MAGIĘ ROCKA ! :) Ludzie z moich okolic i okolic Rybnika pewnie dokładnie wiedzą co to takiego. Pokażę wam bilet, który dostałam wczoraj !:)



 Jak widzicie - strart o 15.00, ale nie ma mnie o tej porze a po 2. nic się tam wtedy nie dzieje, wole zachować siły na finał ;P
No koncercie Myslovitz już raz byłam i nie mogłam się doczekać dostania biletu w swoje ręce, gdy tylko się dowiedziałam, że tego roku zagrają na magii. Niektórzy się burzyli, bo zazwyczaj zespoły są bardziej 'rockowe'? Np. rok temu - Lady Pank :) 
W ostatniej chwili wprowadzili zmianę, że to Małgorzata Ostrowska zagra na finał koncertu, a Myslovitz zaraz przed nią. Dla mnie bez różnicy, ale widać chyba to kogoś uraziło.


Tak więc nie mogę się doczekać koncertu, pogo i wygłupów z moją Rz. :) Może będę miała dla was outfit, a zdjęcia z magii pojawią się prawdopodobnie zaraz po tym weekendzie.


A jak wy spędzicie nadchodzący, ostatni weekend wakacji? Macie może jakieś propozycje postów dla was? :) Pozdrawiam i czekam na komentarze, CIAO :*

6 komentarzy:

  1. też miałam iść na myslovitz jakiś czas temu ale okazało się, że jednak nie było koncertu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. w sosnowcu ale szczerze mówiąc to mówiła mi koleżanka i nie wiem czy coś jej się nie pomyliło ale byłam bardzo nastawiona żeby iść :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam wczoraj na basenach z wariatami xD

    U mnie natomiast był ostatnio Pectus ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady Pank na zywo cheeetnie bym zobaczyla! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiej pracy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. parcuję na basenie w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń