Obserwatorzy ;)

czwartek, 1 września 2011

Ulubieńcy sierpnia 2011 ! :)


Cześć dziewczynki.
Już po rozpoczęciu. Mam nadzieję, że druga klasa liceum nie będzie taka wymagająca jak pierwsza ;P 
A jak wam minął ten pierwszy dzień? Ja musiałam go sobie jak zwykle poprawić zakupami. Ale kupiłam tylko 3 rzeczy, więc może pokażę dopiero po kilku następnych zakupach w zbiorczym houlu :P Chyba, że chcecie już? ;>

A dzisiaj.. Ulubieńcy sierpnia ! :) Nie będzie tego dużo, same podstawowe produkty i trochę wam o nich napiszę. No to zapraszam ! :*










Maskara Rimmel Extra Super Lash (waterpoof) 

Zdecydowany faworyt !:)
To już moje trzecie opakowanie i z pewnością kupię po raz kolejny. Jak dla mnie najlepsza maskara ;) Daje niesamowity kolor ! Czysta czerń. Wydłuża i pogrubia bez efektu sklejonych rzęs. Cena to 17,99 zł. Możecie kupić nawet w Rossmanie ;)











Pomadka nabłyszczająca Labello Fruity Shine z Guawy

Kupiona w holenderskiej drogerii, w Polsce jej niestety nie widziałam :( Jest to odpowiednik Nivei, chodź wydaje mi się że na ustach utrzymuje się dłużej. Ma niesamowity, owocowy zapach. Nie skleja ust i jest bardzo wydajna.
Cena to ok 2,75euro











Lakier do paznokcji firmy DOR nr 49

W tym miesiącu to właśnie ten lakier najczęściej widniał na moich pazurkach. Przepiękny matowy pomarańcz, czyli letni klasyk.
Utrzymuje się jak zwykły lakier, 2-3 dni. Fajnie się błyszczy i łatwo rozprowadza.Jednak 2 warstwy to mus !:)
Cena: ok. 4 zł




Podkład Maybelline New York Dram Matte Mousse.
030 Sand.

Ulubiony podkład od 2 miesięcy. Kupię na pewno po raz kolejny. Rozpisywać się nie będę, bo recenzję tego produktu już dodałam :)











Adidas for woman Action 3 intensive anti-perspirant

Przez ostatnie miesiące używałam właśnie tego dezodorantu.Przepiękny zapach i dość dobra ochrona. Po zawiedzeniu się na blokerze to on mi uratował ochronę przed potem. Długo się utrzymuje i jak już napisałam : przepięknie pachnie !
Cena :ok. 11zł










  Eveline Cosmetics Slim 3-d Serum Antycelulitowe.

Czyli coś, co całkowicie odmieniło moją pielęgnację skóry.
Polecała go nessiax83 już bardzo dawno temu, w końcu się skusiłam i nie żałuję. Dla wszystkich niecierpliwych recenzji ( a taka się pojawi ! ) DZIAŁA ! :)
Więcej informacji o tym produkcie już niedługo.
Cena: 17,99zł








Nivea Lait Hydratant pure & natural Body Lotion
95% natural.

Czyli nawilżające cudo jak dla mnie ;) Ja kupiłam w Holandii na promocji z 5,75euro na 2,75euro, więc cena super ! Jednak ta polska trochę mnie przeraża.. W auchanie widziałam ostatnio po 23.99 zł ;/ Chociaż produkt warty ceny. Nawilża na cały dzień ! Aż nie zmyjecie produktu podczas kąpieli. Nie zostawia smug ani tłustej, lepiącej się powierzchni. Bardzo lekka emulsja, jednak trzeba trochę się nasmarować, żeby się szybko wchłaniało. I to co mnie najbardziej urzekło : zapach ! No coś niesamowitego, uwielbiam. Nie wiem czy kupię ponownie, ale będę czaić na promocje;)




I to by było na tyle z moich ulubieńców. Jeźeli macie jakieś pytania, albo chcecie jakąś recenzję : PISZCIE :) I czekam z niecierpliwością na waszych ulubieńców. Pozdrawiam i dziękuję za wszystko. Ciao :*

4 komentarze:

  1. http://allegro.pl/atmosphere-torebka-duza-torba-xxl-tan-braz-karmel-i1800028200.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dezodoranty z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego podkładu z Maybelline. Już tyle razy zwlekałam z jego kupnem, że aż w końcu muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwone lakiery, i dezodoranty z adidasa.<3

    OdpowiedzUsuń