Obserwatorzy ;)

wtorek, 13 września 2011

Lakier Safari, numer 90 :)



Hej kochane;*

Już 2 dni szkoły za mną, a jutro idziemy na MAF ( Mała Akademia Filmowa). Co miesiąc teatr w Ryniku organizuje taką akcję i uczniowie z różnych szkół przychodzą na półgodzinny wykład o danej wartości jaką każdy z nas posiada, lub czegoś z dzieciny psychologii i oczywiście tematycznie do tego puszczany jest film. Cena za jeden seans to 8 zł, resztę dopłaca miasto, więc opłaca się ;) W zeszłym roku obejrzeliśmy m.in. takie filmy jak : Incepcja, Zero, Wieża Babel, Sala Samobójców etc.
Ciekawe czym nas jutro zaskoczą:)

A teraz do rzeczy.. Dzisiaj mam dla was kolejny lakier,który mi spodobał się bardziej niż tego myślałam.
Zapraszam ! :)






Informacje :

producent : Quizz Cosmetisc
seria: Safari
pojemność : 12ml
cena: ok 4zł
dostępność: małe sklepiki, internet
kolor : 90 (chyba, niestety z opakowania się zmyło i sprawdzałam na internecie.)












Lakier ma matowe wykończenie, a jego kolor to zmieszanie różu z fioletem. Myślałam, że będzie to taki mdły kolor, jednak po pomalowaniu paznokci zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Zarówno odcieniem jak i łatwością rozprowadzania go na paznokciach ! :)

* Wystarczy jedna warstwa ! i paznokieć uzyskuje dany kolor bez żadnych niedociągnięć :)
* łatwość w rozprowadzaniu dzięki dość rzadkiej konsystencji :)









/ na zdjęciu poprzednim kolor był oddany w słońcu, a przez top coat FLUO kolor nie był oddany na zdjęciu tak jak w rzeczywistości, więc dodaję również to zdjęcie;)/


I to by było na tyle. Jeżeli pomyliłam się co do numerku to proszę, poprawcie mnie ! :)
Macie jakieś lakiery z tej firmy? Co myślicie? Piszcie ;)

_____________________________________________________________________


A teraz chcę zaprosić was na rozdanie, w którym również biorę udział.


Wg. mnie nagrody warte wzięcia udziału !:)
Życzę powodzenia ;)

17 komentarzy:

  1. Sliczny ten kolor ;) powodzenia w rozdaniu, kolczyki- pawie piorka- sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :) mam nieco podobny z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam, jest fajny i nie odpada po 1 dniu! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... podoba mi się ten kolor! Interesujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny lakier. : )

    wpadnij do mnie na bloga. ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek ;D
    Ciekawy blog.
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ladny kolorek.;D
    pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń