Obserwatorzy ;)

wtorek, 27 września 2011

Just black line .


Witam dziewczynki :)
Dzisiaj przychodzę do was z postem o makijażu oka, do którego potrzebujecie praktycznie dwóch produktów : 
* eyeliner
*tusz

Efekt? Same zobaczycie.Dla mnie najlepszy makijaż, kiedy idę do szkoły lub kiedy nie mam czasu na bawienie się cieniami. Eyeliner optycznie powiększa oko i nadaje głębię spojrzeniu. Poza tym kreski były, są i będą modne zawsze!:) Dzisiaj w najbardziej prostej postaci, bez wydłużenia linii rzęs etc.

Just black line !  


                  

Na powiekę nałożyłam podkład i bazę. Całość pokryłam pudrem, aby nic się nie zrolowało:)
Następnie zrobiłam kreskę eyelinerem i podkreśliłam dolny zewnętrzny kącik czarną kredką do oczu (nie musicie tego robić ). Na koniec wytuszowałam rzęsy i look gotowy !:)




I jak wam się podoba? To taki makijaż oka, który z pewnością każda z waz wykona "w mgnieniu oka" ;D
Piszcie co o tym sądzicie. Czekam, ciao ;*

12 komentarzy:

  1. Popracuj nad ostrzejszym zakończeniem linii:)
    Racja - kreski były w modzie, są i będa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze się eyeliner :)
    racja! makijaż szybki, łatwy i zawsze fajny :)
    a ta kredka na dolny kącik to dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ale ja nie umiem sama sobie tego robić, eh
    Zapraszam do mnie, jestem początkującym "fotografem" i zależy mi na opinii innych ludzi o moich zdjęciach, zamieszczam je na blogu jak i na oficjalnym facebooku, na którego zaprasza, link na blogu, proszę, oceń moje zdjęcia w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :) popracuj trochę nad tym, aby linia była prosta i będzie idealnie! teraz jest odrobinę nierówno, ale to nic! nauczysz się :)

    Super! Uwielbiam kreski na powiekach :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. niby jestem 'stara dupa' a eyelinerem nie potrafię zrobić kresek i dalej używam zwykłej kredki:P masz piękne pieprzyki na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż sama jestem zwolenniczką kresek :) Są eleganckie, jak już wspomniałaś powiększają oko i nadają głębię spojrzeniu, a najważniejsze można je wykonać w okamgnieniu :D Świetny blog, dodałam do obserwowanych. Zapraszam do siebie i liczę także na obserwację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo :) Dodasz do obserwowanych?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubie czasem taki prosty makijaż :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kufereklili.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kurcze nigdy nie umiem sobie pomalować oczu eyelinerem, nawet nei wiem jakbym tak wyglądała, tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super dobra krecha ;d
    ja tak nie umiem :(
    super :)
    zapraszam do mnie :http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń