Obserwatorzy ;)

wtorek, 6 września 2011

houl :)


Cześć miśki :*

na samym początku...: DZIĘKUJĘ ! :* Liczba oglądnięć bloga przekroczyła 1000! Dla mnie to niesamowite, że w ogóle ktoś chce to czytać, regularnie wchodzić, komentować itd. Teraz tylko czekam aż liczba obserwowanych wzrośnie i będzie niespodzianka :)

A teraz.. do rzeczy. Houl. Tylko 5 rzeczy, ale nie chcę zwlekać. Już wiecie że moje zakupy są zawsze spontaniczne, małe, ale za to częstsze ;). Więc zaczynamy :







Ampułki pielęgnacyjne do twarzy.

Rival de Loop,Hydro

cena: 6,99 zł
dostępność: Rossman
pojemność : 0,38ml (wszystkie)

Jest to kuracja pielęgnacyjna dla skóry suchej  i zniszczonej. Wygładza suche fałdki i nadaje elastyczności. 











Lakier do paznokci DOR

nr 39 :) , matowa żółć.

poj: 9ml
cena: 4,50 zł









Lakier pękający Artistic Cracks
new special formula

producent : Butterfly
pojemność : 8ml
cena: 11,50zł

numerku nie ma, ale jest to głęboki, matowy fiolet ;)











t-shirt w czarno-białą panterkę :)

sklep : NewYorker
cena :  59,99zł 9,95zł! <3
rozmiar: S

( spód bluzki jest ciemniejszy, ale tak właśnie ta bluzka ma wyglądać, ubrana wygląda lepiej ) 







balerinki Senzazone :)

sklep : Euroboots 
cena: 30zł

Potrzebowałam już balerinek, bo moje wyglądają jak po przejściu co najmniej 3 huraganów i 2 wojen ;p były ze mną prawie wszędzie, więc się nie dziwię. Szukałam jakiś balerinek w CCC, ale albo nie było rozmiaru, albo jakieś dziwne fasony, więc zdecydowałam się na takie ;) - najwygodniejsze buty jakich nie miałam od dawna. 




I to by było na tyle.Mówiłam, że mało rzeczy, no ale chciałam je wam pokazać . Macie któreś z nim, podobne albo zamienniki? :) Jak się sprawdzają? Piszcie i jeszcze raz dziękuję za wszystko ;*

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ampułki będą dobrze działały na Twojej skórze :)
    Pokażesz jaki efekt daje ten lakier pekający? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo też się zastanawiałam nad kupnem tych ampułek więc jak tylko wypróbujesz to pisz recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier pękający daje efekt fajny ;) + gdzie go kupiłaś za taką niską cenę?

    OdpowiedzUsuń
  4. pękacza kupiłam w lokalnym sklepiku , nie wiem gdzie można go także dostać. Ale wiem , że jedna dziewczyna kupiła go za 8 zł ;o też w takim małym sklepiku jak ja. Nie wiem skąd taka rozbieżność w cenach, ale poszukaj może w osiedlowych sklepach albo poszperaj w internetowych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :)
    Gratuluję tak wysokiej liczby wyświetleń, a co do notki to jak inni czekam na efekt pękającego lakieru :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny żółty lakier i baleriny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. te ampułki mogą być dla mnie rewelacją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ampułki? Hm, jak wypróbujesz to daj znać, czy Ci w czymś pomogły ;)

    A jestem zachwycona balerinkami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję <33! Czekam na recenzję ampułek :)
    Dodaję do obserwowanych! Każdy nowy czytelnik to dla mnie skarb ;)

    OdpowiedzUsuń