Obserwatorzy ;)

poniedziałek, 5 września 2011

Lakier Essence, multi dimension xxxl shine ;)



Hej :*
przepraszam, że piszę tak niesystematycznie i bardzo rzadko, jednak zaczęła się szkoła, a mi razem z dojazdami zajmuje to czas od 5.30 do 17.00 ;x Niestety, minus życia na wsi. Byłam w sobotę w pracy, tym razem z M. i J. Byłyśmy "sprzedawczyniami" na imprezie firmowej w pewnym ośrodku wypoczynkowym. Połamałam wszystkie paznokcie więc już przepraszam was za ich stan, bo notka właśnie z nimi związana. 

Chcę wam dziś pokazać lakier do paznokci firmy essence o przepięknym morskim kolorze.
Więc zapraszam do komentowania i czytania :)



Najpierw kilka podstawowych informacji :
producent : essence
seria : multi dimension
pojemność : 8ml
kolor : 75 TRYIN' TO BE COOL
cena: 8zł


informacje z opakowania, niestety tylko po angielsku, chyba że ktoś czai po holendersku, to nie ma przeszkód ;D Ogólnie lakier ma za zadanie podkreślić długość naszych paznokci nadając im blask przy zachowanym macie :)


a tak się prezentuje na moich pazurkach :) Jest prześliczny, uwielbiam takie "inne kolory"
Utrzymuje się jak zwykły lakier, czyli ok  3-4 dni, ale nałożycie top coat i wytrzyma dłużej. 

zalety :
* cena
* piękny blask z matowym wykończeniem
* podkreśla długie paznokcie
* wydajny

wady :
* po zmyciu pozostawia ślad na paznokciach takiego koloru jak lakier :(
* przy pokryciu tylko jedną warstwą przebija naturalny kolor paznokcia ( tzn. ja muszę mieć przynajmniej 2 warstwy )


I to by było na tyle o tym lakierze. Jak wam się podoba? Miałyście go już? A może polecacie inne kolory? Piszcie ! Pozdrawiam i dziękuję za wszystko. Ciao ;*



_____________________________________________________________________________



Serdecznie was zapraszam na bloga młodej dziewczyny - Ali  !:) Jest u niej również małe rozdanie/ konkurs z prześlicznymi lakierami z H&M'u ;)
oto link : http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/


zapraszam !:)

8 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie te lakiery, tego kolorku akurat nie miałam, ale wykończyłam już dwie butle dres to party.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale widzę, że prezentuje się całkiem ciekawie. :-)

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu: http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładny.
    ja pod kolorowe lakiery zawsze nakładam bazę, żeby właśnie nie zostawały przebarwienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie ja zawsze nakłądam 2 warstwy lakieru nawte jeśli kryje cąłkiem całkiem ale tak po prostu łąndiejsyz kolor ma ;))
    a ten kolor jest genialny! kocham odcienie niebieskiego;))

    OdpowiedzUsuń
  5. noo widze wlasnie :D kolor cena wszytsko na mega ogromny plus! :))

    jest mi niezmiernie milo ;**!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja taki miałam i jestem zadowolona, pomimotego że trzeba malować u mnie równiez 2 warstwami..
    fantastyczny blog!!
    zapraszam do mnie na konkursik:
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/2011/09/konkurs.html
    będzie mi miło jeśli weźniesz w nim udział
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. violcia997.fbl.pl6 września 2011 18:31

    mam go też :) i jest suuper :D
    ogólnie uwielbiam te markę :D
    :********************************

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolor :) cena za ten lakier jest naprawę dobra bo jest on wg mnie duży..

    OdpowiedzUsuń