Obserwatorzy ;)

niedziela, 18 września 2011

nieco prywaty + Outfit :)


Hej wszystkim :* 
Jak wam minął weekend? Bo mnie niesamowicie ! Piątek był jednym z najlepszych spontanów od dawna. Pojechaliśmy z paczką na miasto i włócząc się bez większych celów po mieście natrafialiśmy na różne clubu i puby w końcu lądując w Imperium Club (+18, taa jasne :D) . Tam zostaliśmy dłużej tańcząc i wygłupiając się, po czym zostałam niesiona przez P. do auta lądując na tylnim siedzeniu w dziwnej, niewygodnej pozycji nie mogąc wytrzymać ze śmiechu :P I tak wyglądała moja droga do pobliskiego kebaba gdzie posilając się stwierdziliśmy, że czas jechać do domu, ale nastąpił zwrot akcji i wylądowaliśmy w Fabryce, gdzie odbywał się koncert PIH', a znając moje szczęście - wbiłam na niego za darmo razem z kumplem, któremu umiliłam czas w pracy ( zajmował się tam dźwiękiem na scenie, czy coś. nevermind:P ) i idąc dalej tropem mojego niesamowitego szczęścia.. akurat zagrali moją ulubioną piosenkę : Śmierć nas nie rozłączy <3  
Sobota również minęła imprezowo, tym razem rodzinnie, ale przy moich kuzynach nie można się nudzić, tym bardziej, że ich dziewczyny to moje dawne koleżanki z gimnazjum, więc było ostro :D I właśnie z dnia wczorajszego będzie outfit ( nieco elegancji i kolorowy , ale mam nadzieję, że wam się spodoba :))

Miejsce : Park, Tworków.






























Sukienka - CoolCat
Buty - CCC
Żakiet - no name
Torebka - Barbara
Bransoletka - Etos




I  jak wam się podoba strój dnia?
Czekam na komentarze, ciao:*

32 komentarze:

  1. Jasne, że rządzą! ;) piękna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję:) buty, sukienka, całość <3 świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za komentarz:) piękne zdjęcia-maja klimat:) a stylizacja udana:) Obserwujemy?

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne msc. i ładna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka... i masz takie cudne włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny :) i śliczne zdjęcia :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowe zdjecia


    zapraszam na www.gumijagoda.blogspot.com ;) mam nadzieje, że wyrazisz swoją opinie ;) Może bedziemy się obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ! :] :p

    Jeśli lubisz przeglądać modowe blogi , to zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :D

    zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny set ;)) mega mi się podoba :D a buty są genialne ;dD

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne te zdjecie z z zachodem slonca!

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLiczna sukienka, zakochałam się w niej po prostu ;-)! Cały outfit jest taki dziewczęcy, piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu- można wygrać bon na zakupy do sklepu z ubraniami (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się bardzo podoba!ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. To jak "trzymasz" słońce rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia i fajny blog, obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne miejsce, ojej <3
    I Ty taka śliczna, idealnie do niego pasujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sesja oraz kreacja, miło że podzielamy zainteresowania. Zajrzyj na mój Blog, a na pewno znajdziesz coś dla Siebie, bo Moda to Nasze Zycie! :P
    http://stworz-swiat.blogspot.com/
    Pozdrowienia dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka bardzo fajna, żakiet nie moja bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiecuuuuunia ^^
    Zapraszam wszystkich na www.kocykinesowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam outfita :)
    Zazdroszczę weekendu ja siedziałam i się uczyłam
    ; /

    OdpowiedzUsuń
  22. http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci koncertu zazdroszcze! jej ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie, ładnie :) fajne butki :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. podobaja mi sie butki, zreszta cala stylizacja bardzo twarzowa :)
    pozdrawiam

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń