Obserwatorzy ;)

sobota, 10 września 2011

Ladys Party + outfit , zdjęcia ;)



Witajcie ;*
Pogoda w ten weekend mnie załamuje. Dużą część dnia spędziłam pod kocem czytając lekturę lub przed ekranem komputera. Dołujące. 

Mam dla was moje zdjęcia z wczorajszej mini imprezy i przy okazji outfit chociaż już spódniczkę i buty widzieliście. 

Więc zaczynamy :) :



/marynarka M./







Sweterek - Bristol
Bokserka - Bristol
Spódniczka - Bristol
Buty- CCC
Naszyjnik z sową - metro
Bransoletka - metro









 A tutaj z tą najlepszą ;*
/możecie zobaczyć bliżej makijaż :) /


*BONUS*BONUS*BONUS*BONUS**BONUS*BONUS*BONUS*BONUS*
Jeżeli ktoś dziś nie zaznał zjawiska zwanego śmianiem się to macie w bonusie zdjęcia z J. Tak..to już była ta godzina, w której wygłupy były na 1. miejscu ;p


Kocham jej buty <3 A wam? podobają się? ;)

**************************************************************

Reszta zdjęć na nadaje się do publikacji :P Mam nadzieję, że mój strój się wam podobał chodź już podobny na blogu był. No cóż, jakoś tak wyszło :) 
Czekam na komentarze, ciao :*

23 komentarze:

  1. Jak słodko ! :) Widać, że bawiłaś się dobrze :) Buty obydwie macie przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :] :p

    Jeśli lubisz przeglądać modowe blogi , to zapraszam do mnie :]

    Pojawiła się już moja pierwsza stylizacja , więc jak jesteś ciekawa to wejdź , zobacz i skomentuj :] :p

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw!;) Jesteś bardzo ładna!;)
    zapraszam tu: www.thehajnowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia!
    Śliczna stylizacja! Oby tak dalej :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te buty.. ale ja bym na pewno wybrała inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ejj śliczna jesteś ;)):**

    a stroj dnia juz jest tlyko trzeba ogarnac notke i zgrac zdj ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. bedzie ebdzie juz nieldugo! ;DDD mam nadzieje ze sie wam spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, bardzo ładnie ;) masz śliczną buzię!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój i fotki :)!Oczywiście odwdzięczam się obserwacją :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ano kręcę :))

    Świetne buty i spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfity są naprawdę wspaniałe ;) a co do "nowych lokatorów", to mam nadzieję, że chociaż mój storczyk przetrwa. Ale ja w ogóle nie mam szczęścia do kwiatów, jak nawet kaktus mi "zdechł" haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie - bardzo fajnie wyglądacie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ten różowy sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z One_LoVe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń