Obserwatorzy ;)

czwartek, 8 września 2011

Lakier pękający Butterfly ;)



Heej :* Jak wam idzie w szkole/ pracy? Ogólnie po wakacyjnej przerwie? A studenci jeszcze 3 tygodnie odpoczynku, ale mnie też to czeka :P 

Dzisiaj na wasze prośby chcę wam pokazać "pękacza", którego kupiłam ostatnio:) 

 W sumie użyłam 3 lakierów. Jako bazę- lakier DOR nr 39 , potem pękacza Butterfly Artics Cracks a na koniec Top Coat z Wibo.

efekt :

Najpierw pękało mi to mozolnie, ponieważ nałozyłam 2 warstwy.. potem zmylam i przy drugim podejsciu nakladalam cienką warstwę pękacza. Wtedy efekt jest dużo lepszy.




Wybaczcie mi skórki. Niestety nie mam czasu na dokladne zadbanie o paznokcie ;P Zdjęcie z lampą, normalnie lakier prezentuje się lepiej.

Według mnie to dobry sposob dla 'leniwych'. Ponieważ taki sposób robienia paznokci utrzymuje się dłużej i nie widać tak mocno jakiś pęknięć czy odprysków. :)






Tak wygląda paznokieć z bliska.
Dla mnie mega !:)

Ceny lakierów to :

DOR nr 39- 4,50zł
Butterfly - 11,50zł
Top Coat Wibo - 4-5zł



BONUS ! * Dzisiaj w szkole koleżanka zastrzeliła mnie pytaniem jak maluję na paznokciach tak cienkie żółte kreski , haha ! nie miała pojęcia o czymś takim jak "pękający lakier" *:D





I jak wam podoba się  efekt? Jakie wy "pękacze" polecacie, bo pewnie jeszcze jakiegoś kupię? :P
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych. CIAO :*

13 komentarzy:

  1. jak kupiłam jakiś lipny ten pękacz.. wygląda jak pomalowane korektorem.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci popękał :) ja sama do nich napisałam, spróbuj też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny jest ten pękacz i bardzo fjane dobrałaś kolory ;)) ja jakoś mam niby też fioletowy :D ale nie potrafię się rzemóc ;DD nie wiem dziwna jestem ;))

    oo fajniee ;)) ja zlauje ze ja tego nie zauwazylam wtedy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. a to ja mam 22letnią siostrę którą namówiłam w tamtym tygodniu na różowe mocne paznokcie ;D do tej pory tylko bezbarwne i etraz koniec nie ma bezbarwnych tylko kolorowe ;D a ja uwielbiam kolorowe panzokcie :D moje love to niebeiskie i czerwone <33 tylko jakos do tych pekajacych jestem uprzedzona ale czas wykorzystac to co mam bo tlyko sie zeschnie ;DDD (juz jeden mi tak zorbil ;o zniknal z buteleczki)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha no w sumie :D tak zorbięę ale to next time ;D chwilowo wampirza czerwień rządzi :D
    a no możliwe ale źle mu u mnie nie było ^^ użyłam raz na jednego paznokcia i tyle widział światło dzienne xD patrzę po jakimś miesiącu nie ma nic o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za pękaczami, ale ten wygląda całkiem, całkiem ;)

    a co do maseczek: myślę że powinny być już dostępne w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No efekt zadziwiający ;) Pozdrawiam i czekam na więcej!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się " pękające " lakiery,
    skórek lepiej nie wycinaj ewentualnie wypiłuj, jak będzie tak robiła zawsze to nie będą rosły wcale :))

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie i to w bliskiej rpzyszłości, bo jestem emga zdołowana moim ulubionym czerownym lakierem który noc po malowaniu był już poodpryskwiany ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda żółty z fioletem;

    OdpowiedzUsuń
  12. mam 2 pękacze z tej firmy i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń