Obserwatorzy ;)

piątek, 16 września 2011

Makijaż w odcieniach różu i czerni ;)



Cześć dziewczynki!  ;* Nareszcie weekend :D o jak się cieszę.Jak to od rana miałam lekkiego doła, tak gdy o 13.05 usłyszałam dźwięk dzwonka uśmiech pojawił mi się na twarzy w kilka sekund ;) Wieczorem jedę z M i chłopakami na miasto ;) Miał być koncert PIHA , ale chyba nie wypali:( I tak będzie okej, zawsze jest :D

Tymczasem mam dla was kolejny makijaż, tym razem specjalnie dla Inesowej , ponieważ w sobotę idzie na wesele, a będzie miała sukienkę w kolorach różowo-czarnych , więc ja też w podobnych odcieniach przygotowałam kolor makijażu :) Jest mi niezmiernie miło, że prosicie mnie o recenzje, opinie a teraz i o makijaże. Oby więcej takich próśb ! ;)) No więc.. zaczynamy .



1) Na wewnętrzny kącik oka, pod łuk brwiowy oraz dolną linię rzęs nakładam bardzo jasny cień o kolorze pudrowym .



2) na załamanie powieki, jej środek oraz dolną linię rzęs użyłam delikatnego, lecz "stanowczego" , różowego cienia




3) na zewnętrzny kącik oka oraz dolną linię rzęs użyłam metalicznego, szarego cienia z odrobiną brokatu




4) Aby podkreślić wielkość oka oraz nadać mu optycznego powiększenia, przy linii rzęs oraz na końcu zewnętrznego kącika oka użyłam czarnego cienia rimmel




Po użyciu tych 4. cieni powieka wygląda tak:


5) Aby nadać głębię spojrzeniu użyłam czarnego eyelinera z miss sporty

6) Na sam koniec rzęsy wytuszowałam maskarą rimmel

EFEKT KOŃCOWY: 









Makijaż jest idealny na wieczór, imprezę czy właśnie wesele ;) 

Jeżeli nie chcecie tak mocnego efektu to zamiast czerni na kąciku oka użyjcie fioletu albo ciemniejszego różu:)










I to by było na tyle. Jeśli któraś z was, a szczególnie INESOWA postanowi go zrobić to chwytajcie za aparat bo jestem ciekawa efektu :P

Piszcie czy wam się spodobał. Czekam na komentarze.

Miłego weekendu. Ciao :*


13 komentarzy:

  1. super go uchwyciłaś aparatem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj o no szkoda.. ja też jak wiem że chcę zostawic kręcone to jej nie używam po myciu bo jest niefajnie, brak jakiejkolwiek spreżystości i niajkie są te włosy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!zapraszam do mnie ; '

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje, dziękuje, dziękuje, dziękuje, dziękuje :* jesteś cudowna! I zrobię tak samo, tylko że ja mam trochę inny róż , ale dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny makijaz!!!Bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! masz talent!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! ładna, prosta kreska :)

    OdpowiedzUsuń