Obserwatorzy ;)

czwartek, 15 września 2011

Szybki, mocny makijaż. Czerń i biel !:)



Witajcie kochane;*
Dziękuję za co raz więcej komentarzy pod moimi postami. Jest mi niezmiernie miło :) Uwielbiam czytać wasze posty i mam nadzieję, że wy lubicie robić to samo na moim blogu :)

Dzisiaj szybki, mocny makijaż w odcieniach czerni i "bieli". Niestety zdjęcia robione o godz 6 rano więc są nieco nie wyraźne, ale myślę, że to co ma być widoczne - takie będzie.
To zaczynamy ! :)





Zdjęcie nr 1. robione bez lampy błyskowej.
3 pozostałe to efekt prześwietlenia dzięki lampie :)



Cienie jakich użyłam :



1. paletka No Name. Takie sobie cienie z jakiegoś małego sklepiku. Użyłam Cienia najjaśniejszego z tej paletkii ( sąsiadujący z ciemno brązowym)

2. Czarny, sypki cień firmy Rimmel


Kreskę zrobiłam kredka firmy GOSH, którą pokazywałam TUTAJ, a tusz do rzęs to naturalnie Rimmel, którego pokazywałam w ulubieńcach- TUTAJ :)


Ten maijaż to nic skomplikowanego o ile dwa kontrastujące cienie, których używacie ładnie się z sobą cieniują :)

Napiszcie czy wam się podoba i dajcie jakieś pomysły na makijaże, jestem ciekawa waszych propozycji :P
Jak wam mija kolejny tydzień? Już jutro piątek :D nareszcie:)

Pozdrawiam i całuje. :*

9 komentarzy:

  1. Dziękuję! :D Masz naprawdę ładne, duże oczy, a ten makijaż tylko jeszcze to podkreśla ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż . Fajny blog . Super wygląd strony . ;)
    Zapraszam do mnie . :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prawo uważać inaczej, ja wyraziłam swoje zdanie cóż. Niewiele osób je podzieliło ale powinnam się z tym liczyć. ;) Poza tym każdy ma prawo do wygłoszenia własnej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy masz jakiś fajny makijaż do sukienki różowo-czarnej? Nie mam pojęcia , a wesele w sobotę ;(
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy! ;)
    Będę wdzięczna za ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń