Obserwatorzy ;)

czwartek, 13 października 2011

Współpraca! :) Kilka słów na temat bloga continuous-freshness.



Witam was serdecznie moje kochane !
Dzisiejsza notka nieco inna od pozostałych.


Jest mi niezmiernie miło oznajmić, że nawiązałam pierwszą współpracę  !
Dziewczyna, której mam przyjemność blog wam dzisiaj przedstawić nazywa się Oliwia a jej blog znajdziecie tutaj:

 
 
Oliwia ma 17 lat i chodzi do liceum. Wchodząc na jej bloga od razu zauważycie, że interesuje się modą i ma niesamowicie dobry styl!  Według mnie ma świetną figurę, a ładnemu w wszystkim ładnie :) Ponadto Oliwia jest konsultantką firmy Oriflame, więc dyskusji nie podlega fakt, że zna się na kosmetykach.
 
 Myślę i mam nadzieję, że ta śliczna dziewczyna wiele zdziała w świecie blogów o modzie. Sami się przekonajcie jak świetne są jej stylizacje! 
 
Serdecznie zapraszam na jej bloga. Uwierzcie, że warto :)

A ja osobiście dziękuję Ci za chęć współpracy ze mną i nie mogę się doczekać produktów , które będę mogła dzięki tobie przetestować.  Pozdrawiam, SmoothCriminal.

7 komentarzy:

  1. Jest śliczna, lubię jej bloga ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również serdecznie dziękuję :) Niebawem skontaktuję się z tobą i dogadamy się odnośnie wysyłki paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i jej również ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też dodałam cię do obserwacji . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://chemical-health.blogspot.com/2011/10/lakier-pro-od-firmy-mollon-may-haul-i.html tutaj jest pokazany ;)

    Ja Ciebie obserwuję juz od daaaaawna ;>

    OdpowiedzUsuń