Obserwatorzy ;)

niedziela, 30 października 2011

Sztuczna biżuteria - 1# kolczyki :)


Witam w niedzielne popołudnie ;) Wręcz sama nie wierzę , że już drugi weekend spędziłam w domu .. Zero imprez? Nawet moi rodzice pytają czy coś nie tak :D Ale jak to moja kuzynka stwierdziła " przynajmniej wątroba ci odpocznie" , haha no coś w tym jest ;p

Dzisiaj mam dla was nietypowy post bo jak już widzicie po tytule związany z biżuterią. Sama lubię oglądać jakie skarby macie u siebie w kuferkach, więc może i was zainteresuje moja skromna kolekcja. Ps - będzie kolorowo.  Serdecznie zapraszam ;*


Podzieliłam je powiedzmy na odcienie, firm nie pisze bo dużą część kolczyków otrzymałam jako prezenty a wiele było kupionych w zwykłych małych sklepikach. 







I to by było na tyle. Które kolczyki podobają  wam się najbardziej?! Będzie mi miło przeczytać wasze opinie.

 *****************************************************************

Tymczasem ponownie zapraszam na bloga Oliwii. Coraz więcej outfitów i rozwijający się blog . Czegóż chcieć więcej? ;)


.. a nawet pojawiło się rozdanie. Bransoletki z muliny są śliczne a krem z Oriflame na pewno się przyda na zimne dnie :P Sama biorę w nim udział więc i sobie i wam życzę powodzenia !:)


22 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się te serduszka, ale nie powiem masz pokaźną kolekcję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba ta biżuteria! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kółka są fajne :-) Ja także uwielbiam ten podkład :-) Obserwuję :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 zdjęcie ostatnie 3 zdjęcie dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :))
    w wolnej chwili zapraszam cię do loterii na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe zmiany w rozdaniu, można zdobyć dodatkowy los(punkt 5.) http://thehajnowka.blogspot.com/2011/10/you-lost-me.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kolekcja ;)
    obserwujemy? pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie najbardziej podobaja kolka srodkowe z trzeciego zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pamiętam czy ci pisałam ale tusz kupiłam i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne są na 1 zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za komentarz, fajna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja ;DD Zapraszam do mnie xDD

    OdpowiedzUsuń