Obserwatorzy ;)

środa, 5 października 2011

Safari nail polish - metaliczne złoto ;)


Witajcie kochane ;*
Cieszę się z wszystkich komentarzy pod ostatnimi postami, jest was co raz więcej i bardzo mnie to cieszy . 

Dzisiaj pokażę wam lakier z ostatniego houlu w akcji . Zapraszam.



Tak prezentuje się kolorek w  buteleczce.

Jak widzicie mieni się niesamowicie.

Informacje :
producent: Quizz
seria : Safari nail polish
pojemność : 12ml
cena : 4zł
odcień: ?
krycie : 2 warstwy

Jest to przepiękny, metaliczny kolor w sam raz na jesienne trendy tego roku. Mieni się głównie w odcieniach złota i brązu. Na paznokciu drobinki są niewyczuwalne i lakier tworzy idealnie gładką powierzchnię.




 / odbijając się o promienie słoneczne/




I to by było na tyle. Mam nadzieję, że moja krótka recenzja da wam jakieś lepsze światło na ten produkt;p Już mogę powiedzieć, że gdy tylko zauważę inne kolory (srebrne, zielone etc) to kupuję bez wachania.

A jak wam się podoba? Może znacie inne odpowiedniki? Piszcie. Czekam na komentarze.
Pozdrawiam. :*

13 komentarzy:

  1. rzeczywiście ładny :) te drobinki wyglądają jak by aż paznokcie były ciężkie od nich :) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery w odcieniach brązu a ten jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie przepadam za lakierami z drobinkami, ale ten urzeka :) Wygląda prześlicznie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kolor ,musze sobie zakupić pare kolorków z Safarisa ja niema żadnego brązu a ten mi sie podoba;

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah I'm from Poland !!! I understand every word but it's hard for me to speak a word :)

    I will be in Poland the next week. Yeaaaah !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek ; )

    zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nigdy nie umiem się przekonać do złotych i srebrnych lakierów jednak przyznam, że ten jest idealną alternatywą przy minimalizacjach i świetnie może zastąpić biżuterię!


    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek nie widziałam go nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, aczkolwiek ja nie przepadam za 'brokatowymi' lakierami :)

    Zapraszam!
    +nowa w niej prośba.
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/10/hej-bardzo-bardzo-chciaabym-wam-to-ze.html#links

    OdpowiedzUsuń