Obserwatorzy ;)

piątek, 28 października 2011

Essence : pomadka 33 glam girl


Witajcie piękne ;* 
To, że notki będą pojawiać się tylko w weekendy będzie już chyba normą,  ponieważ na prawdę nie wyrabiam z czasem jeśli chodzi o obowiązki podczas tygodnia. Mój dojazd szkoły trwa 2h więc po przyjściu do domu nie mam ochoty na nic innego tylko położyć się do wygodnego łóżka ;d , mam nadzieję, że zrozumiecie.

Tymczasem zapraszam na kolejny post (:



To moja kolejna essence'owa zdobycz :) Dzisiaj chcę wam pokazać jak prezentuje się na ustach i przedstawić wady i zalety tej malutkiej pomadki .

Od producenta : delikatne, uwodzicielskie i niewiarygodnie kremowe:  dzięki nowemu kodowi kolorystycznemu opakowań, łatwo jest odnaleźć ulubiony kolor i dobrać pomadkę pasującą do nowej, jesiennej garderoby. pełna gama – 16 kolorów.



Jak producent pisał wyżej do wyboru mamy 16 odcieni pomadki.Mój to 33 glam girl ;) Jest to jeden z nielicznych w tej serii które oprócz niesamowitej, kremowej konsystencji posiada w sobie drobinki brokatu dające bardzo spektakularny look.

swatch.
Jak widzicie pomadka daje lekko różowy kolor, jednak moje usta są naturalnie o bardzo wyrazistym kolorze, więc jedyne co mogę zauważyć to drobinki brokatu i typowo "błyszczykowy" efekt.


Informacje
Producent: Essence
cena: 8,99 zł
waga : 4g
dostępność : Douglas, Natura etc
odcień : 33 glam girl
 
 




Zapach : bardzo słodki i przyjemny, przypominający gumę balonową (:
Efekt : [jak widzicie] , coś podobnego do błyszczyka , a ja osobiście woląc pomadkową konsystencję, a błyszczykowy efekt bardzo polubiłam ten produkt .
Trwałość : i tu zaczyna się jedna z wad błyszczyka. Efekt jest nawet dobry niestety nie wytrzymuje zbyt długo. Jeśli wyjdziecie na dwór i jest zimno to pomadka znika od razu ;/ w normalnych warunkach wytrzymuje do 2h potem znika a zostają tylko drobinki .

Ogólnie oceniam produkt na plus, ale raczej nie kupię już więcej razy . Polecam fankom błyszczących ust, które na pewno rzucą się w oczy. 

A to specjalnie dla was ;) Co u was? Ja już mam nadzieję na jakąś imprezę po ostatnim przeleżanym w łóżku weekendzie :( + ten jest wyjątkowo długi , więc trzeba to wykorzystać :D

Pozdrawiam, Smooth Criminal ;*

15 komentarzy:

  1. Jejku tak daleko masz do szkoły ? Współczuje ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde. Daleko!
    Kolor mi nie odpowiada. Wolę zwykłe! Jasne;]
    Ale masz śliczne usta!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! ;)
    mój zimą też wynosi do 2 godzin, na szczęście teraz uwijam się w półtorej - wiem co to za ból, wychodzisz ciemno, wracasz ciemno.. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety ;\
    najgorsze jest jak masz odwołane połowę zajęć/lekcji..
    Ja tak dziś miałam na 11.30, to o 10 wyjechać, skończyłam o 13, wróciłam o 15, poszłam jeszcze na zakupy po coś na kolacje i zanim się obróciłam była 17:30 ;\ a gdzie coś zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też po powrocie się nic nie chce :(
    mam zajęcia tylko 3 razy w tyg więc ciężko mi się przestawić do chodzenia wcześniej spać i wstawania porannego, więc w środy, gdy wracam z uczelni od razu zasypiam i przesypiam resztę dnia.. :< koszmar jakiś ;d

    o widzę mamy podobnie dojazd, ja mam tramwaj o 6:27 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog zapraszam do siebie obserwuje i jeśli masz ochotę to też możesz to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. już go kupiłam jest genialny :D w ciągu paru dni wspomnę o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie foto mi się podoba:D

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ta pomatka, chyba sobie ją kupie jak gdzieś ją zobaczę ; oo
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się kolor :)
    + jasne, ze dodaje :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kolorek tej pomadki-taki naturalny:)szkoda tylko,ze się świeci=wolę matowe...

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaaa podoba mi się ;DDDD i tym bardziehj ostatnie zdj <333

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, taki na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nawet lubię te pomadki, są takie miekkie jak ochronne :))

    OdpowiedzUsuń