Obserwatorzy ;)

sobota, 15 października 2011

Essence'owe łowy .



Witam was serdecznie .
Jak dobrze, że juz mamy weekend. Kolejne niesamowite imprezy przed nami i 0 zmartwień mam nadzieję ;) Wczorajszy dzień nauczyciela w szkole to była "godzina wychowawcza"  i o godz. 8.55 byliśmy wolni. Oczywiście zważając na fakt, że mój dojazd do szkoły trwa 1,5h - 2h to musiałam coś w ten czas porobić. Tak więc wstąpiłam do douglasa bliżej przyjrzeć się kosmetykom z essence, ponieważ dużo dobrego o nich słyszałam od was. Postanowiłam kupić dwie rzeczy, których na blogach jeszcze nie widziałam i o których sama będę mogła coś napisać. Tak więc serdecznie zapraszam na post.



Na samym początku bardziej interesował mnie zakup kredek , ale nie wiedziałam, czy opłaca mi się kupować kolejne skoro mam ich ponad 10, a ostatnio postanowiłam zacząć oszczędzanie i zużywać do końca kosmetyki, które posiadam. Tak więc zajęłam się tuszami do rzęs. Same wiecie, jak wiele ich jest i jak świetnie są opisane (przynajmniej w douglasie ). "podkręcający, wydłużający, pogrubiający" i cała masa innych. Tak więc ja postanowiłam skupić się na pogrubieniu moich rzęs, ponieważ i tak maluję je "warstwowo" wiec rozdzielaniem i wydłużaniem zajmuje się inna maskara.

Tusz, który najbardziej przypadł mi do gustu to :
I love extreme 
volume mascara.
Pojemność to aż 12ml . Ma nam zapewnić spektakularne pogrubienie i ultra czarny odcień .
cena : 10,99 zł.


Kolejny produkt na który się zdecydowałam w sumie nie wiedząc czemu to pomadka .
Waga pomadki to 4g, a kolorek jaki posiadam to 33 glam girl . Kosztowała 8,99zł, a jak się sprawdzi to już niedługo w recenzji .


I to tyle na dziś. Jeżeli macie, któryś z tych produktów to piszcie w komentarzach, chętnie się od was dowiem co sądzicie, a u mnie recenzje już niebawem :)
Jakie macie plany na sobotni wieczór? Ja standardowo wybieram się z przyjaciółmi do ulubionego clubu ;)

Pozdrawiam was serdecznie, SmoothCriminal. :*

15 komentarzy:

  1. Ja mam tusz z essence, tylko inny ;) dostałam go od jednej blogerki i powiem Ci, że jestem zadowolona ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. O jestem ciekawa jak będzie się sprawował ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam - kalendarz był w Vivie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie - czekam na recenzję :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja tez jestem tego tuszu ciekawa; )

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim programie przerabiasz foty?
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha . :
    też cię już obserwuje . xD
    a jak zrobiłaś ten pasek na zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cie Zapraszam do zabawy http://oliiwiki.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń