Obserwatorzy ;)

sobota, 22 października 2011

Essence'owy strzał w dziesiątkę - maskara I love extreme



 Witam was kochane bardzo serdecznie ;* Na początku : przepraszam ! Nie odzywałam się tak długo, ponieważ w ciągu tygodnia masa obowiązków szkolnych a w czwartek się rozchorowałam i do dziś leżę w łóżku a moimi przyjaciółmi jest ciepła kołdra i laptop ;) Wiele z was pod postem 'essence'owe łowy' prosiło mnie o recenzję maskary I <3 extreme, także dzisiaj postanowiłam wam ją przedstawić bliżej .
Serdecznie zapraszam na post.




Na początek nieco informacji ogólnych i 'od producenta' :

Firma : Essence
Seria: I love
Pojemność : 12ml
Cena: 10,99 zł
Dostępność : douglas, natura, sklepy internetowe
odcień : 01 black
funkcja: pogrubienie

Od producenta : dla wszystkich fanek ekstremum -  ta pogrubiająca maskara spełni wasze oczekiwania! zawiera intensywnie czarne pigmenty  pokrywające każdą rzęsę głębokim kolorem  oraz  niesamowicie dużą szczoteczkę aby uzyskać efekt nadzwyczajnego pogrubienia rzęs









Z pewnością pierwsze co rzuca nam się w oczy to bardzo duża szczoteczka . Czasem jest nią trudno dojść do wewnętrznego kącika oka, ale dla chcącego nic trudnego (:
Rimmel Extra Super Lash vs Essence I love extreme 

Porównanie dwóch szczoteczek. Różnicę widać od razu :)

A teraz kilka zdjęć przed i po pomalowaniu rzęs tym cackiem .

Przed

 Po




Moi drodzy a to wyżej, to tylko 1/2 warstwy ! Jak widzicie efekt niesamowity i jestem totalnie zakochana w tym produkcie.


Zalety : 
* cena 
* pojemność
* elastyczność rzęs nawet przy kilku warstwach
*maksymalne pogrubienie 
* lekki efekt sztucznych rzęs
*dostępność

Wady : 
brak


Z pewnością nie jest to maskara dla dziewczyn, którym nie podoba się efekt sztucznych, grubych i wyrazistych rzęs. Dla mnie to najlepsza masakra jaką miałam i z pewnością kupię ponownie. Jeśli każdy produkt tej serii essens jest taki cudowny -chcę więcej ! :)

Jeszcze raz zdjęcie :

A co wy myślicie? Miałyście okazję wypróbować tą maskarę? A może polecacie inne produkty z tej serii?

Piszcie co  u was i jak spędzacie weekend.
Pozdrawiam serdecznie, SmoothCriminal.

27 komentarzy:

  1. wiem, że trochę nie do tematu, ale ładne masz oczy.;D
    pozdrawiam i zapraszam.;>

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście efekt świetny! Muszę go wypróbować ;)

    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt :-)
    w poniedziałek biegnę do Natury po nią ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twoich rzęsach efekt wspaniały,ale mnie taka szczoteczka nie odpowiada.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak stawiam na wydłużenie, nie pogrubienie rzęs, dlatego tej maskary na pewno nie kupię, ale jeśli ty stawiasz na pogrubienie to faktycznie efekt jest zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie maluje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. rany dziękuje ci!! jak tylko go kupię to podziękuje ci w notce! właśnie takiego potrzebuje a kupiłam teraz jakiś dziadowski z tej firmy ;x jeszcze takie pytanie: kruszy się?

    OdpowiedzUsuń
  8. to świetnie! na 100% go kupię gdy tylko będę miała okazja być w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczy się maluje, nie skleja...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę maskary wydłużające, ale ta u Ciebie faktycznie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. anonimowy : jak masz taki problem z swoimi to śmiało, tu są dziewczyny, które chętnie ci pomogą ;] (:

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, wypróbuję! :)
    ja również sobie Ciebie poobserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :) Jaki efekt :)
    Zapraszam do siebie i dodajemy się do obserwatorów? :)
    http://painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no...:-) Jak na taką cenę produkt jest fajowy :-). Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt :) Kupiłam bym go jak bym nie miała tylu swoich tuszy :(

    Zapraszam na Rozdanie jak można :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hei Kochanie :)

    You know, I really miss Poland - of course, it's my homecountry. But sometimes it's such a different world: In Germany I live in a big city and in Poland we have a house in a smaaaall town :P
    But I really miss Poland. I will be there in December, I always spend Christmas there.

    Haha I did this tag in February, too :P Po niemiecko :P One point was: "Ich wurde in Polen geboren". :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę kupić maskarę i teraz nie wiem czy jak zwykle Rimmela czy tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds like a really great one!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  19. za taka cene to jak najbardziej ;D
    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  20. zamierzam ją kupić zaraz po tym jak skończę swój MF 2000 calorie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny efekt końcowy
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam firmę essence!
    jednak ja wolę cienkie szczoteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super efekt. Ładnie wyglądają rzęsy.
    Ogólnie bardzo lubię kosmetyki Essence :)

    OdpowiedzUsuń