Obserwatorzy ;)

piątek, 7 października 2011

lekko imprezowy look + party's pictures ;)


Witam ;*

no i znowu mamy weekend. Ciężki tydzień za mną, a jeszcze cięższy przede mną.. Jak dobrze, że już mamy weekend i w końcu można ponieść się w imprezowy szał. Teraz dopiero przypomniało mi się, że obiecałam wam zdjęcia z imprezy na domkach letniskowych ;P Nie mam typowych outfitowych zdjęć ale dostrzeżecie mnie i mój strój . Jak obiecałam, zdjęcia są. Enjoy ! :)



/ niewyżyty K. part milion :D/


/ po nieudanej próbie biegania po dnie basenu ;D/

/ haha, to było tylko oczekiwanie kto pierwszy padnie i nie wytrzyma. W naszym stanie świat kręcił się w różne strony.. xd/ + moje włosy od tyłu ;)

   


/część tych najlepszych :*/

/  Z moją M, lekko słabo.. xD/

 / no i ostatnie zdjęcie już następnego dnia rankiem.. nasze domki :)/


Co do stroju to najwygodniej ! :) Bokserka, bolerko, mini i balerinki. Do tego jakaś biżuteria no i macie strój gotowy. Mam nadzieję, że zdjęcia wywołały uśmiech na waszych twarzach :)

Jakie macie plany na weekend? Piszcie! Czekam na wasze komentarze.
Pozdrawiam, ciao :*

20 komentarzy:

  1. świetne domki, gdzie to jest ?
    zapraszam do mnie i do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne:)
    Zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że super impreza była :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódniczka :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama nie wiem jakie mam plany.. spontan! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjecia, pewnie bylo super :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za podkład na allegro dałam coś koło 35 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ! Widać , że chyba dobrze się bawiliście ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post :)
    zapraszam do mnie nowa notka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ślicznie wyglądałaś :) Świetna spódniczka i widać po zdjęciach, że bawiłaś się super :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie- nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yees I understand everyting in your post :)

    I'm in Poland right now. It's a small village near Opole. Opole is the next city here...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak domówki. KONKURS na www.white--weasel.blogspot.com do wygrania 2 bony towarowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia :) Widać, że bawiłaś się świetnie, z czego bardzo się cieszę :) Pozdrawiam, Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że mój aparat okaże się łaskawy i pzestanie troacić ostrość przy zbliżeniach :( bo będzie lipa z tym makijażem :/

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tak wiem używałam tego z eveline faktycznie jest lepszy ale jakoś stwierdziłam, że napiszę tego produkty recenzję ;D Bardzo ładdnie byłaś ubrana! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać, że fajna imprezka była;) ta różowa bluzka kosztowała 49 albo 39,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywnie, brakuje mi takich imprez :)

    ah, dziękuję xD.

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne zdjecia, super outfit :*

    dziekuje i Ty tez jestes :) :**

    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pozytywne zdjęcia;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredki Essence Long Lasting koszuja chyba 6.99zl:)

    OdpowiedzUsuń