Obserwatorzy ;)

wtorek, 21 lutego 2012

party's make-up



Hej dziewczyny !:) Mam nadzieję, że weekend wam minął pomyślnie a ten tydzień jakoś wspólnie przeżyjemy. Ja w tym tygodniu spędziłam czas już na dwóch imprezach 18nastkowych, a czeka mnie jeszcze jedna także zapowiada się ciekawie :) I z tej oto okazji pokażę wam mój imprezowy makijaż :)

Wykonałam go paletką Miss Sporty 401 blue eyes :)




wiem , wiem.. kreska nie zachwyca ale jakoś mało mi się wtedy udała, a cały czas nad tym pracuję :)


Piszcie jak wam się podoba. Życzę wam udanego tygodnia ! Pozdrawiam ;*

12 komentarzy:

  1. jakie rzęsy masz!!!
    fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiego tuszu do rzęs używasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essence , i love extreme ultra black :)
      recenzja tu : http://looklikemylove.blogspot.com/2011/10/essenceowy-strza-w-dziesiatke-maskara-i.html

      pozdrawiam i dziękuję za komentarz !:D

      Usuń
  3. jaki tusz oraz eyeliner do tego użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz: essence , i love extreme ultra black
      eyeliner: miss sporty , studio lash eye liner 01 extra black

      Usuń
  4. podoba mi się ;) rzęsy świetne masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bardzo estetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, pięknie! od razu inaczej wygląda oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie lubię cieni do powiek, ale na kimś wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osiemnastki to świetny czas :-) mam nadzieję, że bawiłaś się (i będziesz bawić!) dobrze! Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt kreska nie jest idealna ale ja sama lepiej się nie umiem malować także nie odbieraj tego jako krytyki :D Musimy obie nad tym popracować :D Masz śliczne rzęsy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń