Obserwatorzy ;)

wtorek, 7 lutego 2012

Max colour- shine holographic nail enamel



Hej dziewczyny :) 
Dzisiaj krótko i na temat bo wpadają Rz. z M. Sobotnia zabawa karnawałowa - mega ! Wybawiliśmy się za wszystkie czasy no i przebrania.. byłam pod wrażeniem. Zdążyłam się nawet wyspowiadać `księdzu` (przebranemu oczywiście) i na rozgrzeszenie miałam wypić dwie pięćdziesiątki. A że wiara ma głęboka jest.. not odmówić nie mogłam :P 

A dzisiaj kolejna paznokciowa odsłona. Tym razem ciemny , śliwkowy odcień. Niby holograficzny - ale poza opakowaniem nic takiego w nim nie dostrzegłam :)



Utrzymywał się dość fajnie, wystarczyła jedna warstwa, choć zalecane są dwie. Długo wysychał i dlatego porobiły się na nim odbicia.. fajnie odbija się w świetle, wręcz błyszczy ale holograficzny to on nie jest.

I to tyle na jego temat. Testowałam go tylko więc nie znam ceny niestety.

Piszcie jak wam się podoba, pozdrawiam ! :*

12 komentarzy:

  1. świetny kolor lakieru :3
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny! Nawet w opakowaniu wyglada na troszke jasniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się fajnie bawiłaś :D Lakier bardzo fajny, uwielbiam wszystkie odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolor, ale dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria ma po prostu taką mylącą nazwe, nie mającą nic wspolnego z rzeczywistością:D Ładna śliwka.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie szukam odcienia w tym stylu ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny!
    i jedna? wow!
    zapraszam do siebie:D http://rebellook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ! ostatnio fiolet stałym się moim ulubionym kolorem !

    OdpowiedzUsuń