Obserwatorzy ;)

czwartek, 9 lutego 2012

groszkomania :)

Hi :)
Wczorajszy wieczór dla mnie bardzo udany. Z paczką poszliśmy pograć w lotki i pokera. Ograłam facetów . Jednak celność kobiet jest nieomylna ! :D Dzisiaj powtórka, a jutro club ;) Mam nadzieję, że równie dobrze spędzacie te dni.

U mnie kolejna paznokciowa odsłona. Zainspirowana waszymi 'groszkowymi' postami , postanowiłam sama wypróbować. A więc.. groszki SmoothCriminal podejście numer 1 :)

Daleko im od symetrii i jakiegokolwiek ideału, ale mam nadzieję, że poradzicie mi jak najlepiej je robić.



I lakiery, których użyłam :


Piszcie jak wam się podoba i dajcie wskazówki czym najlepiej robić te groszki ;)

pozdrawiam, SmoothCriminal !:*

18 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia :) ale pięknie wyglądają! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Groszki, groszki, groszeczki :D

    No z pewnością napisze jak cała ta rodzinka alterry daje radę. Jak na razie mogę Ci polecic maske z Biovaxu :) Włosy moze się super nie błyszczą, ale są mięciutkie i odżywione .

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie ci wyszedł wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nawet fajnie to wygląda, bardzo ładne kolory lakierów ;)
    czym robiłaś te groszki? Bo ja zawsze wykałaczką, wtedy są trochę równiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for the follow. :)

    love this nail art..... very pretty and edgy.

    enjoy your sunday!

    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  7. safari ma śliczny kolorek ;) może wykałaczką spróbuj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo o szpilce pomyślałam, a o tym nie ;P dzięki wielkie ;)

      Usuń
  8. piękne pazurki :))
    obserwuję i zapraszam do śledzenia moich wpisów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by się pewnie wszystko zlało w całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekoniecznie ;p to były akurat moje drugie groszki jakie kiedykolwiek robiłam :) i też myslałam , że się nie da ;P

      Usuń
  10. Fajnie tu u Ciebie :)
    Obserwujemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię lakiery Safari i tak się składa, że ten odcień też mam w swoim zbiorze. :)))
    Dodaję do obserwatorów i zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. this looks sooo good!! I'm definitely gonna try this on mine!
    www.alright-blondie.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń