Obserwatorzy ;)

sobota, 25 lutego 2012

brokatowo


Nareszcie weekend ! :) Dzisiaj wybieram się na 18nastkową imprezę przyjaciółki. Postaram się o zdjęcia outfitu :) Mam nadzieję, że też spędzicie tę sobotę tak jak sobie wymarzyliście ;p

Dzisiaj przygotowałam szybki makijaż, z którym odważyłam się pójść do szkoły. 
Mam nadzieję, że skomentujecie i napiszecie co o nim sądzicie. 



w wewnętrznym kąciku jest cień z paletki miss sporty blue eyes, reszta cieni pochodzi z paletki no name.
eye liner: miss sporty , tusz: essencie i love extreme :)


Zapraszam na bloga Oliwii !:)

14 komentarzy:

  1. wow makijaż bardzo ładny;) i świetnie Ci ta kreska wyszła;) zapraszam również do mnie:)

    Jeśli chcesz możemy się obserwować
    www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba umknęło Ci i nie dodałaś do obser jak napisałaś;) też już dodaje;)

      Usuń
  2. podoba mi się! <33
    a ta kreska jest boska ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba :) Wysłałam do ciebie paczuszkę, mam nadzieję, że ci się spodoba. Dziękuję za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ! Czekam z niecierpliwością, post pojawi się od razu jak rozpakuję i sama zobaczę zawartość paczuszki :) Dziękuję również za współpracę i mam nadzieję, że będziemy w kontakcie !:)

      Usuń
  4. Gorgeous eye makeup! It looks nice on you.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż lubie kreski na powiece

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taki makijaż oka. Lubię kreski ;)

    OdpowiedzUsuń