Obserwatorzy ;)

poniedziałek, 10 października 2011

Funk n Soul, kolekcja jesień/zima 2011


Hej kochane dziewczynki :*
Mam dużo nauki w szkole i staram się ogarniać dlatego tak żadko dodaję posty . Wczoraj dodałam chyba z 100 komentarzy, a dzisiaj znowu cała lista nowych postów. Jak wy to robicie?:P Tak więc jutro znowu zabiorę się za komentowanie i czytanie waszych niesamowitych postów :)

Tymczasem dzisiaj mam dla was notkę, której jeszcze u mnie nie było. A chodzi mi o kolekcje danych sklepów. Nie chcę dodawać H&Mu, Zary, Bershki, Orsay'a itd.. bo to już każdy widział. Poza tym po co mam powielać posty innych dziewczyn. Dlatego dzisiaj pokażę wam nieco inny styl, który nie każdemu pewnie przypada do gustu, ale.. kto szuka ten znajdzie perełki :)

Tak więc zapraszam was na post .

Kolekcja jesień/zima 2011 Funk n Soul :)


* ogólnie w wzorach królują poziome paski. Styl marynarski jak najbardziej ok :)


* "bejsbolówki" . i wszystkie ich pochodne. Czyli coś co można chyba spotkać wszędzie - specyficzne naszywki na łokciach sweterków.


* płaszczyki z wzorami w kratę. 


* swetry z szerokimi rękawami 
* topy z nadrukami / emo style





* spódnice z wysokim stanem i kieszeniami



* uwielbiam ich za przeróżne wzory toreb i portfeli. 







* tampki




I to by było na tyle co chciałam wam pokazać. Wg mnie czasem w tym sklepie można wyhaczyć na prawdę "perełki". To co wam dzisiaj pokazałam to ogólny styl na ten sezon tego sklepu. Cen nie zamazywałam jeśli takie na obrazku są bo jeśli byście chcieli to i tak sobie sprawdzicie na ich stronie więc tylko oszczędziłam wam czasu :)

Co wy myślicie o tym sklepie i kolekcji? Lubicie tam kupować? 

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam gorąco :*

19 komentarzy:

  1. sklepu nie znam, ale sweter biały z łatami, płaszczyki i torby na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne płaszczyki i świetne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaki i kraciaki to mi faworyci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek z łatami wspaniały:) mam od nich kurtkę zimową kupioną 3 lata temu i wygląda do teraz jak nowa:) pozdrawiam i zapraszam do siebie, może spodoba Ci się oferta sklepu opisana u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamo, genialne ;o
    Po prostu chcę, to, wszystko! :D
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. te naszywki na łokciach mi się bardzo podobają:)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie torby : )

    super bloga :D czytam codziennie : **

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te naszywki na swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do kredek Gosha - jakie masz? Pokazałabyś swatche? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe wzory torebek. Podobają mi się też te płaszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne są te rzeczy! Mmm.. muszę się niedługo wybrać na zakupy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Torby najlepsze. :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. klasyczne paski juz trochę mi się przejadły..ale moją miłością teraz są łaty na łokciach ;-)))

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem dokładnie ile kosztuje ten korektor z Maca, bo ja mam go z wymianki. Na stronie amerykańskiej sklepu jego koszt to 17$, ale u nas pewnie jest droższy ;-(

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka rzeczy bym nabyła z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne torby ! <3
    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń