Obserwatorzy ;)

niedziela, 25 września 2011

dojrzała wisienka na paznokciach :), czyli lakier safari



Witam :*
Za mną długi , ciężki, pełen nauki tydzień, ale i jedna z najlepszych imprez w moim życiu.Razem z najlepszymi przyjaciółmi spędziłam piątkowy wieczór, noc i sobotni poranek w ośrodku wypoczynkowym w Szymocicach na domkach ;d Była impreza i to gruba ! A wszystko z okazji urodzin N. Nie pamiętam szczegółów, ale z tymi ludźmi mogłabym na taczce na księżyc polecieć. Dzisiaj kac morderca, na chwilę festyn w naszej pięknej wsi no i teraz siedzę z kubkiem gorącego kakao bo wytrzymać z zimna nie umiem..

.. A post dzisiejszy to kolejny kolorek na paznokciach. Tym razem coś całkiem do mnie nie pasującego czyli ciemny odcień czerwieni. Zapraszam.








Producent : Quizz Cosmetisc
Seria: Safari
Kolor: 10 (chyba)
Pojemność : 12ml
Cena: ok. 4zł
Dostępność : małe sklepiki drogeryjne













Tak kolorek prezentuje się na paznokciach.
Co ważne dla mnie, wystarczy jedna warstwa! lakieru, a efekt jest długotrwały. Jak widzicie kolor trochę różni się od tego w buteleczce, ale to dlatego, że użyłam top coatu fluo, który daje nieco fioletowy połysk.
Różnicę możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.


                     bez top coatu fluo                                                                         z top coatem fluo



I to by było na tyle z dzisiejszego posta. Jak wam mija weekend? też imprezujecie czy raczej spokojnie? :)
Co myślicie o kolorku lakieru? Macie jakieś podobne? Czekam na komentarze, ciao :*

19 komentarzy:

  1. śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy jest! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę (nowa notka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... Aż się ma ochotę zjeść taką wisienkę :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, uwielbiam takie wiśniowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor;) Ja ostatnio zastosowałam malowanie paznokci, bardziej kreatywne, jeden z paznokci w zupełnie innym kolorze;0 Musze przyznać, że to wygląda szałowo;) Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys nie odzwaylabym sie na tak wyrazisty kolor, ale teraz bardzo chetnie bym taki kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten lakier,fajny jest;))

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś dokładnie ten lakier? ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. anonimowy : Lakier kupiłam w małym sklepiku w Rybniku. Coś typu "wszystko po 4 zł". Jeżeli nie możesz go znaleźć u siebie to zamów na internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ;o jedna warstwa? jeszcze nie trafilam na lakier ktory by tak dobrze kryl:D

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie miałam żadnego lakieru "safari", nigdy nie mogę na nie trafić :)

    OdpowiedzUsuń