Obserwatorzy ;)

środa, 17 sierpnia 2011

Moje peelingi są rasta !:)

WItam wszystkich na moim bloku poświęconym szczególnie modzie, zakupom i kosmetykom. 
Nie będę pisać notki powitalnej, tylko od razu przejdę do rzeczy.
Dzisiaj chciałam wam pokazać zestaw 3 peelingów, które zawładnęły moją pielęgnacją skóry od kilku dni.
Dokładniej: mówię do peelingach firmy Joanna z seri body Naturia :) Każda dziewczyna, chyba kiedyś używała tych peelingów. Oto mój zestaw rasta ! :D

Peeling z kiwi, grejpfrutem i truskawką . Ten ostatni chyba nie lubi zdjęć, więc podłożyłam pędzelek, żeby został w miejscu :)


Każdy z peelingów ma 100ml.

peeling z kiwi  :) Wydaję mi się, że ma najbardziej sztuczny zapach z wszystkich, które przedstawiłam. Jednak nie zmienia to faktu, że właściwości pozostają takie same, a zapach oczywiście przypomina kiwi :)

peeling z grejpfrutem ;) Niesamowity, naturalny zapach. Jak każdy po użyciu zapach pozostaje na naszym ciele .

Peeling z truskawką :) Zapach tego jest chyba najbardziej specyficzny i najdłużej utrzymuje się na skórze. 



To by było na tyle zdjęć. Teraz nieco informacji :

poj: 100ml
cena : I tu zależnie, nie wiem dlaczego / z kiwi : 4,49zł / z grejpfrutem : 4,49zł / z truskawką : 3,99zł
Nie wiem skąd ta zależność w cenach, a to nie była żadna promocja. Jeśli ktoś wie, to proszę, oświećcie mnie ;)
Właściwości, które obiecuje producent :
*Oczyszczona i odświeżona skóra - zgadzam się, jednak efekt nie jest tak długotrwały, jak się spodziewałam.
* Gładsza i milsza w dotyku - to na pewno. 
*Przyjemnie pachnąca - i to chyba najlepsza zaleta tych peelingów.

Tych peelingów można używać 2-3 razy w tygodniu, ponieważ pozbawia ona naszej skóry nie tylko bakterii i głębokich zanieczyszczeń, ale też naturalnej ochrony naskórka. 

Polecam wszystkim dziewczynom, które szukają odświeżenia oraz pięknego zapachu po użyciu.
A co wy o nich myślicie? Który zapach wg. was jest najlepszy?
Czekam na komentarze ! Dziękuję.


3 komentarze:

  1. ja bardzo lubie ten truskawkowy:)
    kiwi nie przypadł mi do gustu:(
    a grapefruitowego nie miałam, ale wąchałam w sklepie i ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawkowy i grejpfrutowy to moi faworyci a co do zapachu kiwi to masz rację, już prawdopodobnie go nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam peelingi z Joanny- tanie a dobre! Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń