Obserwatorzy ;)

niedziela, 29 stycznia 2012

Dor 19 . Ciemne bordo wpadające w czerń

Witam po jakże udanym weekendzie !:) powiem szczerze.. co robilam dowiem sie jak zobacze zdjęcia:D W piątek byliśmy z ekipą w clubie oddalonym od naszej miejscowości o jakies 30 km... i szlismy z niej z buta xD Gdyby nie auto dostawcze które się zatrzymało to jesteśmy w dupie. Siedzielismy na podłodze i jedliśmy suche bułki jak jakieś żule (bo owe auto dostawcze jechało z piekarni) ;d
A wczoraj odbył się półmetek :) tylko nawalonych osób na raz dawno nie widziałam :) I pomyśleć że na co dzień siedzą w pierwszych ławkach nic się nie odzywając ;D Cicha woda brzegi rwie no..

To tyle z prywaty. W KOŃCU MAM FERIE ! :) 

A dzisiaj przedstawiam wa moje weekendowe pazurki "z pazurem". Bo kolor dość ostry, wpadający w czerń






numerek : 19
cena: ok 4 zł
firma : dor

Piszcie czy kolor wam się podoba ;) jak dla mnie idealny, ale dla odważnych :)

Pozdrawiam !:*

11 komentarzy:

  1. jakoś mało bordowy, bardziej czarny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ciemne lakiery, ja ostatnio postawiłam na czerń. Może masz ochotę się poobserwować? http://karo-just-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg ;d to dobry melanż był ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolor jest w sumie bardziej czarny przynajmniej ja tu nic bordowego nei widze ;D al epodoba mi sie i tak lubie takie ciemne lakiery ;))

    a no widzisz cicha woda brzegi rwie i to jst b czeste zjawisko ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, podoba mi się ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam na: moda-style-i-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega kolorek :D
    podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  7. b.fajny kolor ! ;))

    + obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful color. i can totally see myself wearing this. :) great beauty blog--i had fun browsing, and great banner you have. :) new follower from usa, and i am wishing you all the best on your blog. :) hope we can stay connected, and have a great wknd!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń