Obserwatorzy ;)

środa, 25 stycznia 2012

18nastka Damiana, OOTD



Szybka notka i szybki outfit z 18nastki kumpla. Było świetnie. Postawiłam na proste, czarne rurki i granatową bluzkę z cekinami wraz z srebrnym paseczkiem. Buty przebralam po ok. 2 godzinach z szpilek na o wiele wygodniejsze balerinki :)

Ps. 100 lat Damianowi :)






Już niedługo dodam ootd z studniówki :) Nie, nie mojej. Mam jeszcze do tego rok czasu, ale byłam osobą towarzyszącą na studniówce kolegi.

Pozdrawiam was serdecznie i wybaczcie tak rzadkie notki. Sama chciałabym mieć więcej czasu na bloga. . 

;*



Zapraszam na bloga Oliwii, który rozwija się bardzo szybko. Świetne stylizacje i śliczna dziewczyna. Polecam i obserwujcie ! :)

12 komentarzy:

  1. Ładna sukienka i ... ale lala (ta plastikowa oczywiście!)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo łądny out. imprezowy...! :) Ostatnio zaczęły mi się podobać cekiny, kiedyś ich nienawidziłam....
    u nas na osiemnastki to chodziło się w kieckach... i to nie byle jakich :D Zawsze wszystkie dziewczyny odstrojone, ale podobało mi się to... miałam w końcu możliwość zaprezentowania swojej sukienkowej zawartości szafy, bo większośc z nich na co dzień to się nie nadawała... :)
    +zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na rozdanie :)

    http://desperatewitch.blogspot.com/2012/01/giveaway.html
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, poszlabym sobie na taką imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :D
    Ładna bluzeczka ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. 34 year-old VP Quality Control Benetta Klejin, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Funny Bones and Electronics. Took a trip to Quseir Amra and drives a T100 Xtra. moje wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń