Obserwatorzy ;)

niedziela, 8 kwietnia 2012

świąteczne, miętowe mani :)



Wesołych Świąt kochane !
Niech się spełnią wasze świąteczne marzenia i może jakieś prezenty ;>


nie przedłużając, moje świąteczne pazurki prezentują się tak :


 
 Miss Sporty 
Et voila French Manicure
Xtra white effect . Oh oui! Pastel Shades
odcień : 14
pojemność: 8ml
cena: 5,99zł

A język francuski to ja "ubóstwiam" dzięki 3 godzinom w szkole tygodniowo. Oczywiście to ironia ;]


Co do prezentów czy upominków świątecznych to jakoś u mnie w rodzinie nie obdarowujemy się w święta wielkanocne. Większe prezenty są zarezerwowane na Boże Narodzenie. Tak więc dostałam od rodziców moją ulubioną wodę perfumowaną : avon- perceive


Uwielbiam ją ! Jeden z lepszych zapachów jaki kiedykolwiek miałam okazję wąchać. Szkoda , że nie jest dostępny w wersji perfum.

Jak wam mijają święta? Mam nadzieję, że nie liczycie kalorii! Ten raz możemy sobie odpuścić dziewczyny :P Piszcie co dostaliście na święta i jak je spędzacie.

Pozdrawiam ;*

11 komentarzy:

  1. śliczne masz paznokcie :)
    lakierek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor lakieru ;)

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny odcień :)
    Ja w tegoroczne święta strasznie dużo zjadłam, od jutra trzeba będzie trochę przystopować:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz paznokcie no i ładny kolorek! :) A co do perfumu, to chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten kolor ! ja też baardzo lubie ten zapach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te perfumy! Jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń